    From: "Valentino McRoy" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z uczelnia
    Date: Wed, 20 Jun 2007 16:30:28 +0200

    Witam
    Mam taki problem. jestem na 5 roku uniwersytetu, wlasnie za tydzien mam sie
    bronic. zlozylem w dziekanacie prace mgr, oddalem indeks oraz karte
    egzaminacyjna. wszystko zaliczone. niestety jeden z wykladowcow nie wpisal
    mojej oceny w system komputerowy przez co nie moge sie bronic. Ja ze swojej
    strony zrobilem wszystko tzn zdalem i oddalem co mialem zrobic. wpisanie
    oceny to zadanie wykladowcy. nie dosc ze nie wpisal to juz wyjechal na
    wakacje, bedzie pod koniec lipca. Nie moge sie bronic teraz a do polowy
    lipca musze zlozyc papiery na studia doktoranckie. oczywiscie bez mgr nie
    moge tego zrobic.
    Czy istnieje jakas szansa prawnego rozwiazania tego sporu? ogolnie moja
    uczelnia ma gdzies studentow. czy mozna pozwac ich np. do sadu? przeciez z
    powodu ich niekompetencji ponosze niezawinione straty

    Z gory dzieki za pomoc