  • 1. Data: 2005-12-18 19:15:48
    Temat: Problem z sąsiadem - odprowadza wode na moją posesje
    Od: "bd" <b...@b...pl>

    Witam,

    Mam problem z niezbyt miłym sąsiadem.
    Mianowicie jego rynny są odprowadzone prosto na moją posesje (od jego strony
    nie ogrodzona) i woda deszczowa leci prosto na moją droge dojazdową.
    Jak rozwiązać ten problem i zmusic sąsiada do innego odprowadzania wody?

  • 2. Data: 2005-12-18 19:48:40
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Jak rozwi?zać ten problem i zmusic s?siada do innego odprowadzania wody?

    Pianką montazową ... jedna powinna starczyc na jakies 6 rynien ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-12-18 20:30:26
    Od: "Porady Prawne" <p...@p...webd.pl>

    Proponuję zgłębić temat immisji (kodeks cywilny).
    Pozdrawiam
    www.porady-prawne.waw.pl