    From: Krzys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo
    Subject: Problem z prawem do działki
    Date: Fri, 13 Aug 2004 20:02:08 +0200

    Witam!!

    Może ktoś będzie mi w stanie coś poradzić. Moja babcia posiada teren
    rolny, którego jest w 1/4 właścicielką. Pozostali współwłaściciele nie
    żyją. Pozostali po nich jedynie spadkobiercy, którzy nie płacą podatków
    od tej działki. Chciałbym z tego terenu wydzielić tą 1/4 i zbudować na
    niej dom. Nie wchodzi w rachubę postępowanie spadkowe przeprowadzane za
    pozostałych spadkobierców. Są to obcy ludzie, często "nadużywający". Czy
    zna ktoś jakiś inny sposób na wydzielenie tego ze współwłasności. Może
    jest jakiś haczyk. Oczywiście jak udałoby się znależć sposób to załatwię
    przepisanie tej ziemi na siebie.
    Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam:

    Krzysiek