  • 11. Data: 2009-10-06 06:24:55
    Temat: Re: Problem z notorycznym zakładaniem spraw w sądzie
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Trochę filozofując: jak się uprzesz, to Cię sąd skaże. Wystraczy parę
    > okoliczności przeciw Tobie + brak jakiejkolwiek próby obrony albo tak
    > nieszczęsliwy splot faktów, że nie masz się czym bronić.
    >
    > Co do sytuacji powyżej, jak się będziesz chciał wybronić, to się wybronisz.
    > Są świadkowie, jest monitoring. Poza tym karalne jest prowadzenie samochodu,
    > a nie siedzenie w samochodzie po pijaku. Sąd Cię nie skaże na podstawie
    > zeznań policjanta, który stwierdzi, że przybył na miejsce jak siedziałeś w
    > samochodzie.

    chcesz zrobic probe ?

    Przyjmijmy wariant: siedze. Jak zjawia sie patrol to tylko mowie "ja tu tylko pilnuje
    auta, nie przyjechalem, nie jade, nie chce
    niegdzie jechac, nie mam kluczykow". Gdyby dzialala zasada, ze jestes niewinny do
    czasu do kiedy Ci nie udowodnia, ze jestes winny
    to w powyzszym przypadku nie doszloby do skazania. A u nas w polsce taki przypadek do
    wyrok na 99%

    Jak sie znajda chetni do potestowania to ja chcetnie.

    Icek