  • 1. Data: 2002-10-21 21:30:09
    Temat: Problem z kosmetykiem
    Od: Karol Marks <K...@k...net.pl>

    Witam,
    Ostatnio przydazylo mi sie cos takiego:
    Kupilem dezodorant "renomowanej" firmy. Uzylem go zgodnie z instrukcja
    obslugi;-) Po kilkunastu minutach, ze zdziwieniem (moze powinno byc "z
    przerazeniem" ;-) zaobserwowalem, w wiadomych miejscach, plamy na
    ,wlasnie co kupionej, koszulce ktora mialem na sobie. Testy
    potwierdzily moje przypuszczenia... Plamy wygladaja troche jak
    wypalone (odbarwiony "na wylot" kolor). Koszulke kupilem za granica,
    choc firma ma chyba swoje sklepy w Polsce.
    Jestem przekonany, ze kosmetyk nie jest wadliwy - jest taki jak go
    zaplanowal producent (choc moge sie mylic).
    Co w takiej sytuacji robic (kosmetyk ok, koszulka zniszczona)?
    Czy w ogole sa podstawy do reklamacji kosmetyku (bo wlasciwie, to jest
    on w porzadku - dobrze dziala, ma przyjemny zapach i innych koszulek
    nie niszczy, choc, na wszelki wypadek, nie sprawdzalem wszystkich.
    Czekam na komentarze.
    Kamil

  • 2. Data: 2002-10-22 15:49:50
    Temat: Re: Problem z kosmetykiem
    Od: "Ewa" <e...@b...pl>

    Uzytkownik "Karol Marks" <K...@k...net.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > nie niszczy, choc, na wszelki wypadek, nie sprawdzalem wszystkich.
    > Czekam na komentarze.Kosmetyki mozesz tak samo reklamowac,wiadomo,ze
    dezodorant zawiera antyprespiranty ale nie powinien niszczyc ubrania, w
    razie nieprzyjecia reklamacji zglos sie do Federacji Konsumenta