  • 31. Data: 2007-12-02 11:24:12
    Temat: Re: Problem z kontrolerem biletow.
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Sat, 1 Dec 2007 17:45:19 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

    > Przedpiśca nie ma pretensji o to, że kontroler wypisał mandat tylko o to,
    > że ukradł mu dowód.

    Pytanie bylo o wnioski z sytuacji. Jakby mial wazny bilet, to nie byloby
    zadnej sprawy.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 32. Data: 2007-12-02 17:54:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fir77u$puj$1@inews.gazeta.pl jaQbek <j...@s...eu>
    pisze:

    > Czy przypadkiem nie jest jakiś zapis w prawie, że dokument należy
    > _okazać_ a nie _wręczyć_ ?
    Generalny zapis?
    Ja nie znam.

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2007-12-03 06:38:33
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Spinacz biurowy, Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>!

    > Pytanie bylo o wnioski z sytuacji. Jakby mial wazny bilet, to nie byloby
    > zadnej sprawy.

    Ale nie miał, skoro nie miał, to widocznie miał powód, może zwyczajnie
    zapomniał, może nie przyłożył karty miejskiej do kasownika, może tysiące
    powodów. Nie to jest przedmiotem oceny.

    --
    [[:pl:user:gophi]]