    From: Paweł Wenta <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z kontrolerem biletow.
    Date: Thu, 29 Nov 2007 15:20:29 +0100

    Witam.

    Taka historia. Sobota-impreza, powrot w niedziele nad ranem kolejka SKM
    (5 rano). Jade na gape. Przychodzi kontroler (nie spisalem jego numeru,
    ale jest na mandacie). Daje mu dowod aby wypisal mandat. Zblizamy sie do
    mojej stacji przeznaczenia. Na prosbe o przytrzymanie pociagu, lub
    wyjscie na peron, aby dokonczyc procedure wypisywania mandatu kontroler
    odpowiada negujaco. Wysiadam z pociagu bez dowodu i mandatu w rece. W
    tygodniu dzwonie do Renomy - mandat jest, dowodu niema. Mandat mi sie
    nalezy, i zamierzam go zaplacic, ale co moge zrobic w przypadku dowodu ?
    Wracalem sam, nietrzezwy po imprezie. Czy istnieja jakies kroki prawne,
    ktore moge podjac aby odzyskac od tego Pana dowod, czy juz mam sie
    udawac do urzadu z wnioskiem o nowy?

    Dziekuje za odpowiedzi.

    --
    Paweł Wenta