eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z akceptacją nowego regulaminu Plus GSM › Problem z akceptacją nowego regulaminu Plus GSM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Mariusz Nowak" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z akceptacją nowego regulaminu Plus GSM
    Date: Wed, 12 Jan 2005 08:18:58 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 44
    Message-ID: <cs2mhi$jmp$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.111.174.150
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1105517938 20185 172.20.26.232 (12 Jan 2005 08:18:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Jan 2005 08:18:58 +0000 (UTC)
    X-User: ddxp
    X-Forwarded-For: 172.20.6.164
    X-Remote-IP: 193.111.174.150
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:269424
    [ ukryj nagłówki ]

    Po zapoznaniu z nowym regulaminem i zgodnie z informacją na rachunku
    wyraziłem brak akceptacji zmian wprowadzanych przez Polkomtel z dniem
    17.01.2005r. w terminie zgodnym i w salonie za potwierdzeniem.

    W piśmie zawarłem następującą treść :
    " Pragnę poinformować, że nie rezygnuję z Państwa usług (nie wypowiadam
    obowiązującej umowy), lecz nie mogę zaakceptować nowego Regulaminu
    świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów
    wchodzących w życie 17 stycznia 2005r. dla numerów telefonów xyz.... z winy
    Polkomtel S.A"

    Odpowiedź ze strony operatora ( list zwykły) że nie wypowiedziałem umowy
    tzn. : ......dużo paragrafów coś o Unii i ostatnia myśl operatora "W związku
    z faktem, iż w terminie 7 dni do upływu terminu płatności rachunku
    telefonicznego, z którym przysłane zostało zawiadomienie o zmianach w
    regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych nie otrzymaliśmy wniosku
    dotyczącego rozwiązania umowy dla Pana numerów telefonu x i y uznajemy, iż
    wyraził Pan zgodę na zmiany ww. regulaminie."

    I moje pytanie :
    1. Według regulaminu jest 7 dni od upływu terminu płatności - który
    zachowałem mam potwierdzenie ? ( wpiśmie do mnie operator napisał do 7 dni !)
    2.Czy pismo które wysłałem, że nie akceptuję nowego regulaminu nie jest
    równoznaczne z wypowiedzeniem z winy Polkotela ?
    3.Czy jestem w całej sprawie z góry na straconej pozycji i muszę się na
    wszystko godzić ?

    Nie jestem z tych którzy chcą wyłudzić dwa aparaty, nie kupiłem ich za 1zł
    lecz po kilkaset i mówiąc szczerze mogłem je mieć za tą samą cene w komisie,
    lecz swego czasu chciałem korzystać z usług operatora i zgodziłem się na
    warunki regulaminu i nadal chcę korzystać z poprzedniego regulaminu
    podpisanego z operatorem, to nie ja zmieniam ich warunki.
    Obecnie nowo wprowadzane zapisy nie są oparte na zasadach partnerskich,
    jasnych i uczciwych i nie do końca są potraktowane dostosowaniem polskich
    regulacji prawnych do wymogów określonych w prawie Unii Europejskiej -
    operator wprowadza wiele zmian od siebie stawiając mnie w gorszej pozycji.






    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1