    From: "Gigant" <g...@s...aster.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z WKU POMOCY
    Date: Tue, 30 Jan 2007 19:57:45 +0100

    Moj problem jest dosc nietypowy mam 24 lata i do dnia 15 listopada ubieglego
    roku bylem studentem wyzszej uczelni. W zwiazku z moim wyjazdem nie
    oplaceniem czesnego i nie przystapieniem do sesji egzaminacyjnej zostalem
    skreslony z listy studentow.
    Wracajac z zagranicy podjechalem do szkoly spytac co moge zrobic ale
    zasugerowali zmiane uczelni bo zmienil sie program i sa zbyt duze roznice
    programowe. To tez to zrobilem.

    Poszedlem do nowej szkoly zeby mnie przyjeli na 6sty semestr czyli na ten na
    ktorym zakonczylem pobieranie nauk na poprzedniej uczelni.
    I tu zaczal sie problem wymagaja ode mnie dokumentow ktorych mi nie wydadza
    w starej szkole
    Idac dalej tym tropem moga przyjac mnie na I semestr ale to sa 3 lata
    zmarnowane !!!!
    Dostalem wezwanie na dzisiaj tj 30 stycznia 2007 do WKU poszedlem i spytali
    krotko
    "jest pan studentem czy nie" powiedzialem ze nie bo taki jest stan
    faktyczny. Z poprzedniej uczelni sie wypisalem a na nowej moga przyjac od
    semestru zimowego czyli od marca na pierwszy semestr.
    Musialem dzisiaj z WKU odebrac karte skieroania do pracowni psychologicznej
    na rozpoznanie lekarza czy jestem zdolny do pelnienia funkcji kierowcy kat B
    + C.

    01 Teraz nie wiem czy isc tam do lekarza???
    02 Czy zaczac unikac i ich i WKU
    03 czy jak zapisze sie do szkoly na 1 rok studiow to przewidywany termin
    ukonczenia po 4rech latach bede mial 28 lub 29 lat
    a studia z tego co mi wiadomo uprawniaja do odroczenia od sluzyby wojskowej
    do ukonczenia 27 roku zycia.

    Szczerze to zupelnie nie wiem co zrobic. Jakbyscie mogli pomoc bylbym
    dozgonnie wdzieczny

    P.S. mam alergie na trawy pierze siersc, mimo to mam kategorie A