    From: scx <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Priorytety
    Date: Sun, 13 Jun 2004 01:26:19 +0200

    Witam

    Dostałem w kwietniu wyrok, z sądu grodzkiego, nakładający na mnie
    świadczenie pieniężne, i przy okazji zwalniający mnie z kosztów sądowych.

    NIedawno przyszło pismo z wydziału cywilnego, dość groźnie brzmiące (te
    wszytkie egzekucje...) o nadaniu klauzuli wykonalności tytułowi
    egzekucyjnemu będącego postanowienia o zabezpieczeniu majątkowym.
    Oprócz tego jest akapit: Nakazuje ściągnąć od dłużnika ... na rzecz Skarbu
    Państwa - Sądu Rejonowego kwotę 15.00 zł tytułem zwrotu kosztów sądowych,
    od uiszczenia których wierzyciel był zwolniony

    Tyle że to pismo ma datę 23 Marca, a wyrok jest z 20 kwietnia.
    Którego pisma mam się trzymać? Na logikę wyroku z 20 kwietnia, ale jak
    wiadomo nad Wisłą logika jest rozmyta, że się tak wyrażę delikatnie :/

    Pewien znajomy powiedzial mi, ze moglem do momentu otrzymania tego
    postanowienia z 23 marca spokojnie sprzedac samochod [przedmiot
    zabezpieczenia] bo nie mialem na to zadnego papiera.
    Nic juz nie rozumiem.
    Czy teraz powiniennem dostac nastepne pismo ktore zdejmuje te zabezpieczenie
    majatkowe? Czy moze moge sprzedac samochod i w razie czego wystraczy
    pokazac dowod wplaty i po krzyku?
    Co z tymi kosztami sadowymi? Mam placic te 15zl? Jak tak to gdzie?

    Dziękuję za jakiekolwiek naświetlenie sprawy
    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?