  • 11. Data: 2016-11-19 16:44:57
    Temat: Re: Prezent
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    dyskusyjnych:fb32ba7e-6a63-4292-9b4b-4d4e6848124e@go
    oglegroups.com...
    Wyraźnie piszą o "przeglądzie technicznym"

    W którym miejscu ulotki?

  • 12. Data: 2016-11-19 17:26:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 19 listopada 2016 16:45:05 UTC+1 użytkownik qwerty napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Wyraźnie piszą o "przeglądzie technicznym"
    >
    > W którym miejscu ulotki?

    Zdjęcie 1 , prawy gorny rog

  • 13. Data: 2016-11-19 19:53:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-11-19 o 17:26, Kris pisze:

    > Zdjęcie 1 , prawy gorny rog

    Nie do końca.
    Tam jest "sprawdź badań technicznych".
    Dopiero szukając można (ale nie ma obowiązku) sobie ułożyć
    całość z dwu stron i wyjdzie "sprawdź ważność badań technicznych".
    Pośmiać się z tego można ale do sądu nie szedł bym z czymś takim.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2016-11-19 20:01:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 19 listopada 2016 19:52:55 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Nie do końca.
    > Tam jest "sprawdź badań technicznych".

    W prawym górnym rogu 1 zdjęcia?

    > Dopiero szukając można (ale nie ma obowiązku) sobie ułożyć
    > całość z dwu stron i wyjdzie "sprawdź ważność badań technicznych".
    > Pośmiać się z tego można ale do sądu nie szedł bym z czymś takim.

    Nie wie o czym piszesz- ja tam widzę"...wykonaj przegląd techniczny i zostań
    klientem..."

  • 15. Data: 2016-11-22 18:40:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    oglegroups.com...
    > Nie wie o czym piszesz- ja tam widzę"...wykonaj przegląd techniczny i zostań
    > klientem..."

    Badanie amortyzatorów to nie przegląd techniczny? Jakby napisali okresowy
    badanie techniczne pojazdu to nie byłoby wątpliwości.

  • 16. Data: 2016-11-24 15:14:12
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trefniś"

    Wezwanie policji w takiej sytuacji powinno skończyć się tak:
    http://teczka.pl/prawo/co-grozi-za-bezpodstawne-wezw
    anie-policji-wprowadzenie-policji-w-blad
    ---
    A w drugą stronę jak powinno się skończyć ?

    http://niusy.pl/@fakt.pl/9vo

  • 17. Data: 2016-11-25 00:14:18
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2016 o 15:14 re <r...@r...invalid> pisze:

> [...]
    anie-policji-wprowadzenie-policji-w-blad
    > ---
    > A w drugą stronę jak powinno się skończyć ?

    To się właśnie świetnie dopełnia.

    Z jednej strony drobny cwaniaczek, który chce naciągnąć stację na marny
    alkomat i jest gotów w tej sprawie wzywać policję (może nawet kominiarzy,
    czyli AT?).

    Z drugiej policja, która karmiona różnymi historyjkami przez frustratów,
    zwyczajnie może przegapić rzeczywiście istotne zgłoszenia. To się zdarzyć
    nie powinno, ale się zdarzyło. Na pewno taki casus jak w wątku "Prezent"
    temu sprzyja. To dlatego są kary za bezpodstawne wzywanie policji i bardzo
    dobrze! Tak samo jest na przykład z pogotowiem!

    --
    Trefniś

  • 18. Data: 2016-11-26 16:13:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Trefniś" napisał w wiadomości grup
    et.pl...
> [...]
    > sprzyja. To dlatego są kary za bezpodstawne wzywanie policji i bardzo dobrze!

    Tak, bo w ciągu dnia w dużym mieście jest tylko 10 policjantów.
    Pogotowie też jest chętne do przyjeżdżania - ostatnio dzwoniłem na 999 i kazali
    dzwonić do przychodzi która ma umowę na nocną opiekę zdrowotną. Tacy są
    zaopatrzeni, że nie potrafili zdiagnozować ospy, nie mają zastrzyków przeciwko
    tężcowi.

  • 19. Data: 2016-11-26 18:29:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 26 listopada 2016 16:13:23 UTC+1 użytkownik qwerty napisał:

    > dzwonić do przychodzi która ma umowę na nocną opiekę zdrowotną. Tacy są
    > zaopatrzeni, że nie potrafili zdiagnozować ospy, nie mają zastrzyków przeciwko
    > tężcowi.
    Wzywałeś pogotowie do ospy?

  • 20. Data: 2016-11-26 18:55:49
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2016 o 16:13 qwerty <q...@p...fm> pisze:

    > Użytkownik "Trefniś" napisał w wiadomości grup
    et.pl...

    > Tak, bo w ciągu dnia w dużym mieście jest tylko 10 policjantów.

    Z czego dwóch potrzebujesz do wyegzekwowania zabawkowego alkomatu.
    BTW wzywałeś tę policję, czy dałeś sobie spokój z "prezentem"?

    --
    Trefniś