    From: "SayenMet" <voivod[nospam]@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Premia gwarancyjna a zakup mieszkania słuzbowego
    Date: Fri, 23 Jul 2004 09:51:24 +0200

    Witam :)

    Mam nastepujacy sprawe.
    Moi rodzice wykupuja mieszkanie sluzbowe ktore uzytkowali 25 lat.
    Ja mam ksiazeczke mieszkaniowa, zalozona przed 1990 rokiem.
    Czy mam mozliwosc jakos wyciagnac te pieniadze, w zwazku zakupem takiego
    mieszkania. Jesli mieszkanie byloby przepisane na mnie.

    I przy okazji jeszcze jedna sprawa. Jezeli oszczedza sie na ksiazeczce
    mieszkaniowej, wtedy odsetki sa
    zwolnione od "podatku belki": Jesli wyciagne te odsetki lub czesc wkladu,
    czy wtedy strace prawo do premii
    gwarancyjnej??

    Bede wdzieczny za informacje.
    Pozdrawiam