eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo wg Marszałka Senatu B.B. - czy to obowiązująca wykładnia? › Prawo wg Marszałka Senatu B.B. - czy to obowiązująca wykładnia?
    From: Rowerex <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo wg Marszałka Senatu B.B. - czy to obowiązująca wykładnia?
    Date: Thu, 22 Oct 2009 08:08:14 -0700 (PDT)

    Przepraszam, że na tą grupę - może spamuję, ale...

    http://www.polskieradio.pl/jedynka/sygnalydnia/?id=2
    0346

    Akurat dzisiaj słuchałem i końcówka mnie zszokowała - cytat:

    "B.B.: Ja nie wiem, no. Czy tu zostało przekroczone prawo, powie
    prokuratura. W mojej ocenie nie, dlatego że nawet jeżeli został
    przekroczony regulamin, to wtedy można postawić zarzut, jeżeli było to
    działanie na szkodę, mające wyrządzić szkodę państwu albo szkodę
    naszemu społeczeństwu. Zaś robienie wszystkiego, żeby tam była
    produkcja, to dla mnie nie jest zarzut."

    Znaczy, że mogę lać na prawa i przepisy jeśli nie działam na szkodę
    państwu i społeczeństwu? Czy są to obowiązujące na świecie kanony
    prawne? Jeśli tak, to przyznaję, że do dziś myślałem inaczej. Pora się
    nawrócić?

    Skoro takie rzeczy mówi publicznie urzędnik stojący na czele organu
    władzy ustawodawczej, to chyba musi mieć rację? Sam już nie wiem... :(

    Pozdr-
    -Rowerex