  • Data: 2006-07-24 11:08:32
    Temat: Prawo spółdzielcze i śmierc
    Od: "Krzysztof K." <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, może ktos sie orientuje co nalezy zrobic?
    Jakis czas temu zmarla moja mama, ojciec jest głownym najemcą mieszkania
    spółdzielczego i członkiem spółdzielni. Ja jestem w tym miejszkaniu od prawie
    30 lat zameldowany na stałe. Czasowo wymeldowany jest z tego mieszkania mój
    brat (od 1989 roku) i od tego czasu nie ma z nim kontaktu - wyjechal za
    granice... Ostatnio usłyszałem, że trzeba przeprowadzic postepowanie spadkowe,
    przed upływem roku od smierci mamy!? Poniewaz spodzielnia przejmie 50%
    mieszkania na własność. Dodam, że mieszkanie jest wykupione ze spółdzielni,
    ale nie ma jeszcze ksiegi wieczystej i załatwionych do końca formalności.

    Tak wiec co zrobic aby spółdzielnia nie miała możliwości przejecia mieszkania
    czy chocby tych 50%? Co zrobic zebym ja mógłbyć głownym najemcą i członkiem
    spoldzielni? I co zrobić w sprawie brata z którym nie ma kontaktu od przeszło
    17 lat?