  • 1. Data: 2008-07-09 15:50:11
    Temat: Prawo pracy w spr.zwolnienia z pracy
    Od: "zenon" <x...@o...pl>

    Witam,

    Mam kilka pytań. Jesli pracuję na czas stały ponad rok czasu, jaki musi być
    okres wypowiedzenia z pracy? Czy można z dnia na dzień być zwolnionym, jesli
    nie jest to nagana, tylko poprostu brak pracy? Czy obowiązują jakieś odprawy
    mieieczne, trzymiesieczne w takich wypadkach?

    Z góry dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2008-07-09 15:58:47
    Temat: Re: Prawo pracy w spr.zwolnienia z pracy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    zenon pisze:
> [...]
    > nie jest to nagana, tylko poprostu brak pracy? Czy obowiązują jakieś odprawy
    > mieieczne, trzymiesieczne w takich wypadkach?

    Na czas nieokreślony - ponad 6 miesięcy, nie dłużej jak 3 lata - 1
    miesiąc wypowiedzenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-07-10 07:53:40
    Od: ania <a...@w...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Na czas nieokreślony - ponad 6 miesięcy, nie dłużej jak 3 lata - 1
    > miesiąc wypowiedzenia.

    A jeśli w umowie o pracę (na okres roku) była klauzula mówiąca o 2
    tygodniowym okresie wypowiedzenia? Jest ona zgodna z prawem pracy?

  • 4. Data: 2008-07-10 09:42:46
    Od: kam <...@...pl>

    ania pisze:
    > A jeśli w umowie o pracę (na okres roku) była klauzula mówiąca o 2
    > tygodniowym okresie wypowiedzenia? Jest ona zgodna z prawem pracy?

    tak

    KG