  • Data: 2007-01-05 19:37:37
    Temat: Prawo pracy - szpital państwowy
    Od: DiseQ <d...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Nie wiem czy trafiłem dobrze , ale może ktoś z Was wie gdzie mogę znaleźć
    materiały dotyczące praw i obowiązków pracodawcy oraz pracowników.
    Konkretnie chodzi mi o przepisy dotyczące szpitali . Pytam też dlatego
    ponieważ nie wiem czy przepisy są takie same dla każdego szpitala czy różne
    w zależności od specjalizacji szpitala . Jeżeli ktoś ma jakieś materiały na
    ten temat to chętnie poczytam . Dodam jeszcze że najbardziej interesują
    mnie przepisy dotyczące spraw związanych z BHP np. kwestia pokoju
    śniadaniowego dla pracowników , norm jakie muszą spełniać ubikacje ,
    łazienki , powierzchnia pokoju dla pracowników , wyposażenie tychże pokoi
    itp.
    Pozdrawiam Arti