  • Data: 2007-08-01 16:42:16
    Temat: Prawo pracy okres wypowiedzenia
    Od: "Quaedam" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    napotkałam się właśnie z pewnym problemem i bardzo proszę o interpretację i
    pomoc w wyjaśnieniu.

    Stosunek pracy powstał 1 sierpnia 2004 (umowa podpisana 30.07.2004 jesli to
    ma jakieś znaczenie), wypowiedzenie złożyłam 31 lipca 2007. Jaki jest okres
    wypowiedzenia i dlaczego?
    Jak się łatwo domyśleć pracodawca twierdzi, że jest to 3 miesięczny okres
    wypowiedzenia, chciałabym tylko zrozumiec dlaczego (bo ja w moim
    ograniczeniu nie rozumiem a miła pani z kadr nie potrafi mi tego sensownie
    wytłumaczyć)

    Z góry dziękuję za odpowiedź

    Paulina Lewandowska