  • 151. Data: 2008-05-20 22:54:41
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Jotte napisał:

    > A z magazynierem albo operatorem widłaka można, tak?
    Wyzej wysiegnika nie podskoczysz ;)

    > Ciekawa teoria. "Budżet" otrzymał co mu się wg prawa należało wraz z
    > karą za oszustwa. Ale nikt z tego nic nie ma. Z tego by wynikało, że
    > należy po prostu znieść jakiekolwiek fiskalne wpływy do budżetu, bo nikt
    > z tego nic nie ma.
    > Czemu nikt tego jeszcze nie wprowadził???

    Bo ci co by to mogli wprowadzic ucierpieliby najbardziej ;)

    > A niech sobie ma. Zawsze to lepiej niż oszust podatkowy miałby uniknąć
    > należności.

    Czy ja wiem, taki oszust to zatrudni na czarno paru polaków

    Jak np. tutaj (choc akurat tu nie ma oszusta w pracodawcy):
    http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/1,74785,5193272.h
    tml

    A ci pracownicy dostana kase i chocby sie mieli uchlac to wiekszy z tego
    pozytek ;) Przynajmniej ludzie szczesliwi beda ;)

    > Brak dowodów. Najwyżej szeptana pantoflowa propaganda gnid. Ale to można
    > przecież zwyczajnie sfabrykować.
    Eeee tam, a po co fabrykowac, jak mozna pokazac palcem ;)

    > No, nie całkiem.
    Moze i nie, ale na jedno wychodzi.
    Pracownik - po za satysfakcja - nic z tego nie ma.

  • 152. Data: 2008-05-20 22:55:17
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:g0vjhn$fn5$3@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>

    > Doprawdy? Sprzedawany w polskim Empiku?
    Zglos to gdzie trzeba.
    ;)

  • 153. Data: 2008-05-20 22:56:38
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Przemek Lipski napisał:
    > Użytkownik "Mikaichi" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > A pracownik, który nie ma tego w swych obowiązkach powie: - nie ma sprawy
    > szefie, ale ... to będze trochę kosztować :)))

    "Nie ma sprawy. Ale ma być na jutro."

    "No nie, bedzie za 6 tygodni i bedzie kosztowac 12 tysiecy"

    "Ok, wpadnij jutro po wypowiedzenie, bo musze zatrudnic programiste..."

    ;)

  • 154. Data: 2008-05-21 01:37:47
    Od: "Marcin" <mcin@....pl>

    Dnia 2008-05-20 Jan Kowalski napisal co nastepuje:

    > Nie musisz nic rozdawać. Zrobi to za ciebie twój pracodawca w opisanym przez
    > ciebie celu. Niestety kod źródłowy zawsze może posłużyć jako materiał
    > treningowy dlatego wskazane jest używanie obfuscatorów (programów do tworzenia
    > spaghetti codu, czytelnego dla maszyny, nieczytelnego dla czlowieka)

    Jesli dobrze zrozumialem role tego obfuscatora, to jakis czas temu zrobilem sobie
    taki programik, ktory zmienia 'przyjazne' nazwy identyfikatorow w kodzie zrodlowym
    na jakies tam 'kosmiczne', przez co sam nie moglbym polapac sie w przerobionym
    wlasnym kodzie :)))

    Pozdrawiam, Marcin
    ---

  • 155. Data: 2008-05-21 06:04:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej J Makarczuk napisał(a):

    ><al mode>
    > A sądzisz, ze w umowie było, że _nie_może_ robić laski szefowi?
    ></al mode>

    Hmm... Najwyraźniej przegapiłem post, w którym pisał, że robił ;P

    j.

  • 156. Data: 2008-05-21 08:05:10
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 20 May 2008 16:01:30 +0200, Mikaichi napisał(a):

    > Poczytam.
    >
    > Choc moze byc trudne - Google nie zna takiego rozporzadznia...
    >
    > Na pewno nie pomyliles sie w tytule?

    Nie, nie pomyliłem. Wymyśliłem go ;-)

    > Aneksem do umowy (jesli chcesz pisemnie), za obopolna zgoda ustna
    > (najlepiej przy swiadkach).

    Ale w tej sprawie nie doszło do zmiany treści stosunku pracy. I jeszcze
    jedno: takie rzeczy możesz robić 'na zawsze', a po 2 miesiącach 'z
    powrotem'.

    > Ze nei wiolno zmieniac zakresow obowiaskow pracownika w ramach umowy o
    > prace pod kara (jakas?) :>

    Że nie można powiedzieć o tym.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 157. Data: 2008-05-21 08:06:30
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 20 May 2008 15:56:11 +0200, Mikaichi napisał(a):

    > W ramach stosunku pracy? Znaczy umowiles sie z pracodawca, ze pisujesz w
    > ramach pracy pamietniczek w godzinach pracy? Czy nie?

    Nie.
    Podobnie jak ów serwisant się nie umówił.

    J.w. :-)

  • 158. Data: 2008-05-21 08:08:35
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 20 May 2008 16:08:04 +0200, Mikaichi napisał(a):

    > ustawy prawo autorskie. Przede wszystkim należy podkreślić, że
    > pracodawca nie nabywa majątkowych praw autorskich do wszelkich utworów
    > stworzonych przez pracownika. Pracodawca może nabyć majątkowe prawa
    > autorskie jedynie do utworu stworzonego przez pracownika "w związku z
    > wykonywaniem obowiązków ze stosunku pracy".

    No właśnie, znalazłeś dobry cytat. Skup się na znaczeniu frazy 'w związku
    z wykonywaniem obowiązków'. Ty mówisz o przypadku co by było, gdyby
    przepis był pozbawiony tych słów.

  • 159. Data: 2008-05-21 08:14:58
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Olgierd napisał:

    > Nie.
    > Podobnie jak ów serwisant się nie umówił.

    Fakt nr 1: Umowili sie - serwisant z pracodawca
    Fakt nr 2: Nie spisali umowy i nie podpisali sie.

    Fakt nr 2 nijak nie zmazuje faktu nr 1.

  • 160. Data: 2008-05-21 08:17:16
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    > No właśnie, znalazłeś dobry cytat. Skup się na znaczeniu frazy 'w związku
    > z wykonywaniem obowiązków'. Ty mówisz o przypadku co by było, gdyby
    > przepis był pozbawiony tych słów.

    Nie, ja po protu mowie o tym, ze oni sie umowili i programowanie stalo
    si ena 2 miesiace zakresem obowiazkow.

    I to jest fakt nr 1.