  • 41. Data: 2013-09-06 22:46:26
    Temat: Re: Prawo jazdy zagranica, dokad wyjechac?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Sep 2013, witek wrote:

    > bardzo mądre pytanie jak ktoś nie chce dostać ogniem po twarzy.

    Nie tak, pytanie na ten temat jest bardzo mądre, *TO* pytanie
    jest głupio sformułowane.
    Celem testu nie ma byś sprawdzenie umiejętności czytania
    ze zrozumieniem, lecz sprawdzenie czy odpowiadający ma pojęcie
    co do czysto "fizycznego" zachowania.

    pzdr, Gotfryd

  • 42. Data: 2013-09-06 22:48:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Sep 2013, t-1 wrote:

    Ja w sprawie formalnej.

    > Czy ktoś odpowiedział? Nie.

    Zgoda.

    > Odezwali się za to sami mądrale i filozofowie,

    Przyznaję się.

    > oczywiście dbający o bezpieczeństwo na "ich" drogach.

    A tu mógłbyś mnie nie obrażać?

    pzdr, Gotfryd

  • 43. Data: 2013-09-06 22:56:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Sep 2013, RadoslawF wrote:

    > A potem idioci kupują samochód czy motocykl i mają pretensję
    > że wydana przez "Urząd Właściwy" tablica rejestracyjna gabarytami
    > nie pasuje.

    I teraz odpowiedz na pytanie - czy ten problem jakoś wpływa na
    to, co WYDAJE SIĘ być właściwym celem obowiązku PJ, czyli
    jako takie bezpieczeństwo jazdy?

    > Więc lepiej się dowiedz

    Ale ta zasada dotyczy WSZYSTKICH przepisów.
    I nie widać powodu dla którego miałaby być powiązana akurat z PJ.
    Znaczy tak samo, jak do faktu że jak nie będzie wiedział jaki
    jest limit zwolnienia z PCC, nie widać powodu, aby do tego
    potrzebny był EGZAMIN.
    Mianowicie owa "nieznajomość" nie niesie za sobą fizycznego
    zagrożenia.
    W razie potrzeby ma CZAS aby się zapoznać z potrzebną regulacją.

    > i zapamiętaj.

    A po co, skoro może sobie offline zajrzeć do przepisu, przecież
    na pytanie "czy tablica będzie mi pasowała" nie musi odpowiadać
    w pół sekundy na skrzyżowaniu?

    > Wbrew twojej
    > głupiej opinii taka wiedza może być przydatna.

    Wiedza może być przydatna, ale opinia nie jest głupia.
    Głupie jest założenie że ta wiedza ma być dostępna
    Z PAMIĘCI. Po co? Od Gutenberga "wiedza offline" jest
    dość powszechnie dostępna dla wszystkich umiejących
    czytać.

    pzdr, Gotfryd

  • 44. Data: 2013-09-06 22:57:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    dOn Fri, 6 Sep 2013, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail radoslawfl@spam_wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Racja, ja kiedys miałem 1 mm za długa i wpadłem w poślizg...

    ROTFL :)
    To jest nalepsze podsumowanie przedstawionego argumentu :D

    pzdr, Gotfryd

  • 47. Data: 2013-09-06 23:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No ja wiem, tu mi chodzi o formę pytania...

    Ja wiem. I dokładnie to mam na myśli.
    niemożliwe, zeby w tescie pojawiło sie TAK SFORMULOWANE pytanie.
    Nie odnosze sie do merytorycznej zawartosci.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 45. Data: 2013-09-06 23:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wystąpiły turbulencje przy przekraczaniu 3 nadświetlnej?

    Kto wie. Ale czułem ze to przez to.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 46. Data: 2013-09-06 23:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No więc właśnie. A testy PJ w PL nie przewidują takich opisowych
    > odpowiedzi.

    Jak to nie?
    Skoro jz ktos wymyslił takie idiotyczne pytanie, to niech umiesci jako
    wariant taką oczywista odpowiedź.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 48. Data: 2013-09-06 23:00:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Sep 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Wystąpiły turbulencje przy przekraczaniu 3 nadświetlnej?

    No.
    Nie znał na pamięć współczynników zawirowania dla wystającego
    prostokątnego obrysu i się (nomen omen) przejechał.

    Odnoszę wrażenie, że mamy do czynienia z dość klasycznym
    rozminięciem się z "duchem prawa", czyli z odpowiedzią na
    skomplikowane pytanie "czemu ma służyć obowiązek uzyskania
    PJ".

    pzdr, Gotfryd

  • 49. Data: 2013-09-07 07:17:37
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.09.2013 23:00, Budzik pisze:
    > niemożliwe, zeby w tescie pojawiło sie TAK SFORMULOWANE pytanie.

    A skąd wiesz? Testy są tajne i w dodatku produkują je firemki
    softwarowe... Nie umiemy więc sprawdzić czy to fake, ale też i układ
    jaki funkcjonuje sprawia, że możemy się spodziewać dowolnego czegoś.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 50. Data: 2013-09-07 09:27:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > softwarowe... Nie umiemy więc sprawdzić czy to fake, ale też i układ
    > jaki funkcjonuje sprawia, że możemy się spodziewać dowolnego czegoś.

    NIEMOZLIWE w sensie - nigdy cos takiego nie powinno sie zdarzyć.
    Jeżeli jednak takie pytanie w teście rzeczywiście jest - powinni wylecieć
    wszyscy po kolei którzy aprobowali cos takiego.
    No chyba ze wezmą na swoje barki cięzar błedu i zrekompensuja szkodę
    każdemu kto przez to konkretne pytanie nie zdał testu. Wtedy uznam, ze
    honorowo naprawili swój błąd.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."