  • Data: 2004-01-29 21:12:22
    Temat: Prawo do wykonania kopii utworu audio
    Od: "Przemysław Bąbka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Nurtuje mnie jedna sprawa. Mam dosyć sporą kolekcję legalnych kaset audio.
    Chciałbym miec możliwość (legalnego i zgodnego z prawem autorskim) posiadania
    tych utworów na plycie CD jako pliki mp3 czy tez jako płytę audio.

    I teraz trzy kwestie:
    1. Czy mogę dokonać kopii utworów (w ustawie jest chyba tylko mowa o kopii
    programów komputerowych). Jeżeli tak, to czy mogę to zrobić na inny format
    2. Czy mogę w celu ułatwienia sobie życia nagrać na płytę pliki mp3
    zciągnięte z internetu? Oczywiście cały czas mowa o utworach które mam na
    legalnych kasetach audio
    3. Jak wygląda sprawa historii tych kaset, tzn. część kaset ma ponad 6-7 lat,
    gdy (chyba) ustawa o prawo autorskim miała inne brzmienie. Czy odnośnie
    starszych tyczy się stara treść ustawy, a odnośnie nowszych - nowa?