  • 51. Data: 2007-11-03 21:52:38
    Temat: Re: Prawo do głosowania (OT?)
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Piotr Dembiński pisze:
    > Idąc twoim tropem, sędziowie musieliby być przychylni kiepskim
    > prawnikom i niechętni tym najlepszym.

    Jak wyprowadziłeś ten wniosek?

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 52. Data: 2007-11-03 22:16:52
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl> writes:

    > Jak wyprowadziłeś ten wniosek?

    Wprost.

  • 53. Data: 2007-11-03 22:27:17
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Piotr Dembiński pisze:
    > Wprost.

    A czy możesz zdradzić założenia czy to słodka tajemnica?

  • 54. Data: 2007-11-03 23:06:11
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl> writes:

    > A czy możesz zdradzić założenia czy to słodka tajemnica?

    Oczywiście mogę. Zastanawia mnie tylko, czy świetny prokurator
    rozkładający doskonałą argumentacją na łopatki kiepskiego adwokata
    (lub na odwrót) mieści się w twoim zasięgu poznawczym, czy twoje
    poglądy są ograniczone jedynie do przejawów przemocy fizycznej.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 55. Data: 2007-11-03 23:23:07
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Piotr Dembiński pisze:
> [...]
    > (lub na odwrót) mieści się w twoim zasięgu poznawczym, czy twoje
    > poglądy są ograniczone jedynie do przejawów przemocy fizycznej.

    A mnie zastanawia czy twoja percepcja poznała kto wprowadził analogię
    fizyczną oraz czy poznałeś wieloznaczność słowa 'silny'.

  • 56. Data: 2007-11-04 12:51:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fgg5cg$qkb$1@inews.gazeta.pl Olgierd
    <n...@o...com> pisze:

    > Jeśli masz na myśli to, że poglądy te mają być na pozór "reakcyjne" -
    > masz rację.
    Mam na myśli konotacje natury medycznej.

    --
    Jotte

  • 57. Data: 2007-11-04 13:57:47
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 04 Nov 2007 13:51:18 +0100, Jotte napisał(a):

    > Mam na myśli konotacje natury medycznej.

    A to nie wiem, nie jestem lekarzem. I w ogóle NTG ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 58. Data: 2007-11-04 14:27:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej pisze:

    > No wiesz, całkiem dobrze i sprawnie. Nie miewam pretensji do innych
    > jeśli nie jestem lepszy. A czepiam się tylko szkodliwych dla społeczeństwa.

    Nie ma to jak wrodzona skromność.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 59. Data: 2007-11-04 14:40:52
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Johnson pisze:
    > Nie ma to jak wrodzona skromność.

    Tak, po dziadku Janosiku. Też nie lubił gości, którzy go niegdyś
    pomówili i znieważyli w usenecie.

  • 60. Data: 2007-11-04 16:07:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fgkj4q$6d1$1@inews.gazeta.pl Olgierd
    <n...@o...com> pisze:

    > A to nie wiem, nie jestem lekarzem.
    Nie trzeba być lekarzem, aby dostrzec u kogoś np. brak ręki czy nogi; to
    dostrzeże każdy, kto patrzeć umie. Nie trzeba też wielkiej spostrzegawczości
    aby dostrzec symptomy wielu innych popularnych schorzeń.
    Raczej ich niedostrzeganie może dziwić.

    > I w ogóle NTG ;-)
    Kwestia niezawężania sobie oglądu. ;)

    --