  • 1. Data: 2009-07-27 10:34:19
    Temat: Prawo do dokumentacji medycznej pacjenta
    Od: "cashanka" <c...@g...pl>

    Witam,
    Probuje uzyskac kopie dokumentacji medycznej od przychodni (prywatnej) w
    ktorej leczylem sie od kilku lat.
    O ile dobrze wygooglalem, dokumentacja medyczna jest wlasnoscia przychodni,
    ale pacjent ma prawo do kopii.
    Panie w przychodni sa mocno niekontaktowe, chcialbym zapytac o podstawe
    prawna na jaka moge sie powolac
    gdy zarzadam wydania kopii dokumentacji leczenia. Jest to dla mnie o tyle
    wazne, ze sa tam dane o szczegulowym leczeniu
    alergii, bez ktorych nowy lekarz bedzie musial zaczynac od zera, a to
    mogloby miec bardzo negatywne dla mnie skutki.

  • 2. Data: 2009-07-27 11:18:43
    Temat: Re: Prawo do dokumentacji medycznej pacjenta
    Od: wombi <w...@u...to.onet.eu>

    http://www.abc.com.pl/pytanie/380/7