eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo budowlane, mieszkaniowe albo okolice może ktoś mnie nakierujePrawo budowlane, mieszkaniowe albo okolice może ktoś mnie nakieruje
  • Data: 2007-03-22 08:15:27
    Temat: Prawo budowlane, mieszkaniowe albo okolice może ktoś mnie nakieruje
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taki problem ze swoim KTBSem czy jak to się tam zowie. Chodzi o to,
    że w jednym z pokoi nie mam uchylnego okna. Sąsiadom już wymienili ale u
    mnie coś sie ociągają i chciałbym wystosować jakieś pismo aby sprawę
    przyspiszyć i chciałbym się podeprzeć jakimś paragrafem ;) Mieszkam na
    parterze, więc otwieranie okna na szeroko mnie nie urządza. Czy ktoś
    może się orientuje gdzie mam szukać przepisów, norm etc które regulują
    takie sytuację - oczywiście o ile takie istnieją.

    z góry dziękuje i pozdrawiam
    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski