  • 11. Data: 2007-08-13 23:53:17
    Temat: Re: Prawo autorskie - rysunki
    Od: "Rafal" <c...@o...pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0708132326510.3636@athlon64...
    > On Mon, 13 Aug 2007, Rafal wrote:
    >
    > Uwaga, "trudne pytanie".
    > Co masz na dowód, że nie było na odwrót?

    Np. oryginalne pliki z rysunkami wektorowymi, które powstały i zostały
    opublikowane w internecie około dwa lata przed tym, jak konkurent założył
    własną działalność i je skopiował. Złodziej po prostu wydrukował moje
    rysunki z internetu, wyciął nożyczkami, wkleił w swoją ofertę (widoczne są
    nawet linie cięcia) i odbił na ksero, po czym porozsyłał pocztą do klientów.
    Zachowane są wszystkie błędy i niedoskonałości, które popełniłem przy
    rysowaniu. Pomijam już fakt, że cała oferta jest identyczna, a jedyną
    różnicą jest kolejność przedstawienia produktów i adres producenta. Dowodem
    mogą być również zeznania świadków, którzy potwierdzą, że rysunki wykonałem
    własnoręcznie.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 12. Data: 2007-08-14 09:17:36
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    Rafal napisał(a):
> [...]
    >
    > Np. oryginalne pliki z rysunkami wektorowymi, które powstały i zostały
    > opublikowane w internecie około dwa lata przed tym, jak konkurent założył

    Skoro ty masz orginalne pliki a on nie. To nie ma problemu, wycen
    swoja prace dorzuc jakis bonus dla prawnika i już.