  • Data: 2009-10-20 16:33:06
    Temat: Prawo autorskie, a Youtube
    Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    swojego czasu brałem udział w reportażu telewizyjnym. Po emisji w TV
    nagrałem go i fragment umieściłem na Youtube, aby znajomi nie męczyli mnie
    prośbami o przesłanie nagrania. Po kilku dniach dostałem e-mail z Youtube z
    informacją "...o usunięciu podanego materiału lub uniemożliwieniu dostępu do
    niego w wyniku zgłoszenia otrzymanego od właściciela praw autorskich stacji
    "X" twierdzącego, że materiał narusza jego prawa...".
    W jaki sposób zgodnie z prawem i bez naruszenia praw autorskich mogę
    zamieścić na Youtube fragment (ok.3 minuty) wyemitowanego i nagranego przeze
    mnie reportażu z moim udziałem?

    Pozdrawiam,
    Jarek