  • 1. Data: 2009-10-20 16:33:06
    Temat: Prawo autorskie, a Youtube
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    swojego czasu brałem udział w reportażu telewizyjnym. Po emisji w TV
    nagrałem go i fragment umieściłem na Youtube, aby znajomi nie męczyli mnie
    prośbami o przesłanie nagrania. Po kilku dniach dostałem e-mail z Youtube z
    informacją "...o usunięciu podanego materiału lub uniemożliwieniu dostępu do
    niego w wyniku zgłoszenia otrzymanego od właściciela praw autorskich stacji
    "X" twierdzącego, że materiał narusza jego prawa...".
    W jaki sposób zgodnie z prawem i bez naruszenia praw autorskich mogę
    zamieścić na Youtube fragment (ok.3 minuty) wyemitowanego i nagranego przeze
    mnie reportażu z moim udziałem?

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 2. Data: 2009-10-20 18:13:11
    Temat: Re: Prawo autorskie, a Youtube
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Jarek" <w...@o...pl> wrote
    > W jaki sposób zgodnie z prawem i bez naruszenia praw autorskich mogę
    > zamieścić na Youtube fragment (ok.3 minuty) wyemitowanego i nagranego
    > przeze mnie reportażu z moim udziałem?

    Uzyskać zgodę od właściciela praw majątkowych do nagrania, a więc jak sądzę
    producenta programu.

  • 3. Data: 2009-10-20 18:13:54
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Zamiast na publicznej stronie umieść w miejscu dostępnym tylko dla
    znajomych.

  • 4. Data: 2009-10-20 18:40:58
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Dziękuję Ci za pomoc.