  • 11. Data: 2006-02-26 21:44:51
    Temat: Re: Prawo autorskie.
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Paweł Sakowski <p...@s...pl> writes:

    > A mnie chodziło o to, że przestępstwa popełniają wyłącznie osoby
    > fizyczne, nie prawne.

    A, to tego nie wiedziałem.

  • 12. Data: 2006-02-26 21:59:33
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Piotr Dembiński*
    wypowiedziała te słowa:

    > A, to tego nie wiedziałem.

    Jednak od paru lat przedsiębiorstwa mogą ponosić odpowiedzialność za
    przestępstwa.
    I jeszcze jedna uwaga - proszę nie stawiać znaku równości pomiędzy
    pojęciem firmy i przedsiębiorstwa.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 13. Data: 2006-02-26 22:30:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 26.02.2006 Supełek <s...@e...pl> napisał/a:

    > Załóżmy że tekst na mojej stronie opisującej daną stronę, niech będzie
    > to allegro, jest inspirowany regulaminem allegro, nie jest słowo w słowo
    > taki sam. Na koncu tekstu jest zapis, czy na dole strony że w/w tekst
    > pochodzi z regulaminu Allegro.

    Nikt ci kategorycznie nie powie czy łamiesz czy nie zasady PA bez
    przeczytania tego tekstu i regulaminu. Z wcześniejszej twojej wypowiedzi
    wynikało, że mówisz o czymś w rodzaju artykułu nt. aukcji gdzie fragmenty
    regulaminu miały coś ilustrować. Teraz z kolei wynika mi, że chcesz coś
    zrobić z samym regulaminem. Doprecyzuj o co tak naprawdę w tym chodzi bo
    ja się już zgubiłem.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2006-02-26 23:00:00
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Olgierd wrote:
    > Jednak od paru lat przedsiębiorstwa mogą ponosić odpowiedzialność za
    > przestępstwa.

    Jest coś nowego w tej kwestii?

    Z tego co pamiętam to jakieś 2 lata temu sejm próbował uchwalić taką
    odpowiedzialność, ale po zetknięciu z Trybunałem Konstytucyjnym z ustawy
    niewiele zostało (głównie ze względu na niedostateczne zapewnienie prawa
    do obrony).

    -------------------+
    -------------------+

  • 15. Data: 2006-02-27 11:31:06
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Olgierd <n...@n...problem> writes:

    [...]

    > I jeszcze jedna uwaga - proszę nie stawiać znaku równości pomiędzy
    > pojęciem firmy i przedsiębiorstwa.

    Mniej-więcej o to mi chodziło.

  • 16. Data: 2006-02-27 22:10:59
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Paweł Sakowski*
    wypowiedziała te słowa:

> [...]
    > odpowiedzialność, ale po zetknięciu z Trybunałem Konstytucyjnym z
    > ustawy niewiele zostało (głównie ze względu na niedostateczne

    Sama ustawa istnieje i obowiązuje, aczkolwiek przyznam, że od dawien
    dawna do niej nie zaglądałem - nie znam zatem szczegółowego zakresu
    regulacji.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||