  • 1. Data: 2002-10-25 10:29:25
    Temat: Prawo autorkie a ksiazka
    Od: "Skalman" <bogdani@no_spam.interia.pl>

    Witam szanownych grupowiczow

    Mam problem. Przymierzam sie do na pisania siazki dotyczacej pewnego
    oprogramowania.
    Glownie to bedzie opis i wykorzystanie praktyczne programu.
    Tu pojawia sie moj problem.
    Czy musze producenta programu prosic o zezwolenie umieszczenia zrzutow
    ekranu z ww programu i wogole opisania tego programu (chodzi tez o nazwy
    programu).
    Wogole sie nie znam na prawie autorskim, a przegladajac liste nie natrafilem
    na podobny problem.
    Czy ktos by mi mogl wyjasnic te kwestie lub nakierowac na jego rozwiazanie
    Z gory dziekuje
    Bogdan