  • 31. Data: 2011-03-20 15:16:39
    Temat: Re: Prawo a słuchanie muzyki w bloku
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Zastanawiam sie czy tworca watku jest ze szczecina. Bo mam tez takiego
    sasiada, ktory uwielbia sluchanie muzy bez wzgledu na sasiadów. A
    uwiezcie ze to co slysza sasiedzi jest czyms innym niz ten kto to
    puszcza i moze brak swiadomosci tego sprawia ze słuchajacy tak sie
    wscieka. A co ja mam powiedziec.

    Podobno moi sasiedzi zgłaszali sprawe, ale policja powiedziała ze
    pomiedzy 6 a 22 nic nie moga zrobic. w takim razie jak sie to ma do
    tego co Wy piszecie odnosnie art. 51KW

  • 32. Data: 2011-03-20 15:38:53
    Temat: Re: [OT] Prawo a słuchanie muzyki w bloku
    Od: "emeryt" <e...@o...pl>

    >Podobno moi sasiedzi zgłaszali sprawe, ale policja powiedziała ze
    >pomiedzy 6 a 22 nic nie moga zrobic. w takim razie jak sie to ma do
    >tego co Wy piszecie odnosnie art. 51KW

    No to teraz dla odmiany Ciebie zbesztają za to,
    że się czepiasz niewinnego człowieka i że jesteś
    taki a taki i nie potrafisz współżyć :-).
    Będzie zaraz wykład z zakresu moralności i rady nie związane
    z tym o co pytasz, co powinieneś zrobić i bla bla bla.

    Uprzedzając zarzuty, nie jestem powiązany w żaden sposób z
    autorem wątku i go nie bronię. Może to on słucha muzyki
    jak oszalały a może to jego sąsiedzi są złośliwi i aspołeczni,
    jednak nijak nie można tego odczytać (czytać odsłuchać) z wątku i ocenić,
    jak
    wielu to zrobiło - proroki siakieś czy co ;-)

    Pozdrawiam i życzę mniej złośliwości tylko dla sztuki
    emeryt

    p.s. wiem, wiem ja też pojechałem obok tematu, tylko się
    dostosowałem do stylu grupy ;-).

  • 33. Data: 2011-03-20 20:03:22
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 20 Mar 2011 08:16:39 -0700 (PDT), slawek7 napisał(a):

    > Podobno moi sasiedzi zgłaszali sprawe, ale policja powiedziała ze
    > pomiedzy 6 a 22 nic nie moga zrobic. w takim razie jak sie to ma do
    > tego co Wy piszecie odnosnie art. 51KW

    Policja jest niedouczona - wiele osób wierzy w mit, że tylko w nocy nie
    wolno hałasować.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 34. Data: 2011-03-20 22:01:55
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Przez mury tylko basowe umpa umpa przechodzi.Reszty nie słychać i może
    > człowiek szlag trafic.

    potwierdzam :)

  • 35. Data: 2011-03-20 22:03:07
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Zapytaj ich dlaczego im przeszkadza. Może mają małe dzieci, a może
    > sluchasz hiphopu lub innych gatunków discopolo i po prostu dbają o swoje
    > zdrowie psychiczne. Różne moga być powody.

    czyzbys zrownal hip-hop z disco polo?

  • 36. Data: 2011-03-21 00:59:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/20/2011 5:03 PM, Q wrote:

    > czyzbys zrownal hip-hop z disco polo?

    po przejściu przez ścianę nie ma różnicy.

  • 37. Data: 2011-03-21 07:02:03
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.03.2011 01:24, gadacz pisze:

    > darowalbys sobie takie teksty!
    > cwaniak jestes nie widzac, kto jest po drugiej stronie.

    Nie karm trolla.

  • 38. Data: 2011-03-21 07:05:34
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.03.2011 02:37, Feromon pisze:

    > SŁUCHANIE masz darmo, ale jak EMITUJESZ poza lokal, to czekają Cię
    > opłaty do ZAIXU :)

    ZAiKS-u jeśli już ;)

    ATSD to mam wrażenie, że opłata naliczona przez ZAiKS byłaby
    boleśniejsza od standardowej grzywny za hałasowanie ;->

  • 39. Data: 2011-03-21 12:17:02
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > po przejściu przez ścianę nie ma różnicy.

    albo jestes przygluchy albo masz nie masz poczucia rytmu :)

  • 40. Data: 2011-03-21 12:34:26
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 21-03-2011 13:17, Q pisze:

    > albo jestes przygluchy albo masz nie masz poczucia rytmu :)

    Rozumiem, że hałas synkopowy jest mniej uciążliwy od hałasu na
    tradycyjne cztery lub na trzy??

    Poczucie rytmu a słuch to dwie różne rzeczy. Nie trzeba słyszeć, żeby
    czuć rytm, co powie Ci każdy niesłyszący. Któremu też może przeszkadzać
    płynące z Twojego mieszkania umcyk-umcyk, i gatunek naprawdę nie ma tu
    znaczenia.

    Cham hiop-hopowy nie różni się dla otoczenia od chama diskopolowego a
    tenże od chama - miłośnika Wagnera (też dużo bum-bum-bum).

    Tak, chama. Ponieważ osobnik pozbawiony kultury osobistej zwany jest
    chamem. Człowiek kulturalny stara się nie być uciążliwy dla innych,
    kiedy może tego uniknąć. Ale do tego potrzebny jest ciut wyobraźni i
    grosz empatii.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813