  • 1. Data: 2003-06-25 12:13:29
    Temat: Prawo a parkingi osiedlowe
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

    Witam,

    Gdzie mógłbym znaleźć uregulowania prawne odnośnie postoju samochodów na
    osiedlach mieszkaniowych?

    Maciek

  • 2. Data: 2003-06-25 18:26:58
    Temat: Re: Prawo a parkingi osiedlowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A jak byś uściślił, o co Ci chodzi, bo jak nie to i Konstytucję na upartego
    można Ci podesłać (normuje, że obowiązują ustawy).

  • 3. Data: 2003-06-25 20:20:09
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    > A jak byś uściślił, o co Ci chodzi, bo jak nie to i Konstytucję na
    upartego
    > można Ci podesłać (normuje, że obowiązują ustawy).

    koledze zapewne chodzi o rozp min w sprawie warunków technicznych jakim
    powinny odpowiadac budynki i ich usytuowanie,

    JarekM

  • 4. Data: 2003-06-26 06:03:38
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

    > A jak byś uściślił, o co Ci chodzi, bo jak nie to i Konstytucję na
    upartego
    > można Ci podesłać (normuje, że obowiązują ustawy).

    Interesuje mnie czy budując bloki mieszkaniowe developer (spółdzielna , TBS
    etc) ma jakieś konkretne obowiązki w stosunku do parkingu - np czy wogóle
    musi budować miejsca postojowe, jak one muszą wyglądać, w jakiej odległości
    od bloków, jak wygląda sprawa dojazdu straży pożarnej , czy po roku
    użytkowania może postawić znaki zakazu na parking wewnątrz osiedla

    Gdzie mógłbym o czymś takim poszukać?

    Z góry bardzo dziękuję za wszelką pomoc!

    Maciek

  • 5. Data: 2003-06-26 13:24:42
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    A) Warunki zabudowy terenu w twoim urzędzie gminy
    B) prawo budowlane
    C) rozp min w sprawie warunków technicznych jakim
    powinny odpowiadac budynki i ich usytuowanie (nie pamietam numeru dziennika
    ustaw)