    From: "Torens" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo Mieszkaniowe??
    Date: Wed, 24 Nov 2004 11:38:23 +0100
    Sender: t...@o...pl@pw106.wroclaw.sdi.tpnet.pl

    Jest taka sytuacja żona jest zameldowana w mieszkaniu własnościowym wraz z
    córka, która jest nieletnia, a mieszka gdzie indziej. I czy jest możliwość
    jej wymeldowania??

    Pokłóciła się ze swoimi rodzicami i nie mieszka już tam a dzisiaj przyszło
    zawiadomienie o wszczęciu postępowania z Urzędu miejskiego o wymeldowanie.

    Jak to jest w przepisach czy można ja wymeldować czy nie??

    Zameldowana jest tam tez Córka, która ma 9 lat.

    Jak się można tłumaczyć, aby nie mogli jej wymeldować??

    Jeżeli ja wymeldują to nie będzie miała stałego meldunku ani żona ani córka.
    Jak to jest w przepisach przecież do szkoły trzeba podać adres gdzie dziecko
    mieszka.

    Może ktoś cos poradzi co teraz robić ??