  • 11. Data: 2010-05-21 15:17:40
    Temat: Re: [Prawo Drogowe]Zjazd z ronda dwupasmowego.
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-21 17:02, FlashT pisze:
    > Co?? Pierwszo slysze... Pierwszenstwo ma ten ktory byl pierwszy na rondzie!
    > Jak ktos sobie jedzie srodkowym a ty mu wjedziesz na prawy, a ten co juz
    > sobie jechal srodkowym chcialby zjechac z ronda, musisz go przepuscic!

    Jasne... A samochody powinny wozić wyświetlacze z kolejnością wjechania :D

    Nie można rozpatrywać sytuacji w danym punkcie wg tego, co było kiedyś.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 12. Data: 2010-05-21 15:34:10
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    > Jasne... A samochody powinny wozić wyświetlacze z kolejnością wjechania :D
    >
    > Nie można rozpatrywać sytuacji w danym punkcie wg tego, co było kiedyś.

    Nie masz prawa wjechac na rondo jesli ktos na nim jedzie nawet jesli jedzie
    srodkowym a prawy jest wolny. Dlatego musisz przepuscic. Nie wiem skad
    pomysl ze jest inaczej. Przeciez takich podstaw ucza nawet na kursie
    teoretycznym dla L-ek.

  • 13. Data: 2010-05-21 15:49:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "FlashT" <w...@c...com> napisał w wiadomości

    > Nie masz prawa wjechac na rondo jesli ktos na nim jedzie nawet jesli
    > jedzie srodkowym a prawy jest wolny.

    troche sie zagalopowales, powiem wiecej, jesli przed wjazdami na rondo jest
    tylko c-12, to ja wjezdajac na rondo mam pierwszenstwo, a ten co po nim
    jedzie, musi mi ustapic

  • 14. Data: 2010-05-21 16:04:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    FlashT wrote:

> [...]
    > srodkowym a prawy jest wolny. Dlatego musisz przepuscic. Nie wiem skad
    > pomysl ze jest inaczej. Przeciez takich podstaw ucza nawet na kursie

    Ty chyba na jakiś krzywy kurs chodziłeś, albo kupiłeś prawko na bazarze.

  • 15. Data: 2010-05-21 16:46:58
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 21 May 2010 17:02:01 +0200, FlashT napisał(a):

    > Co?? Pierwszo slysze... Pierwszenstwo ma ten ktory byl pierwszy na rondzie!

    Bzdura kolego, kilka lat temu zmieniły się przepisy. Radzę ponownie
    przeczytać sobie PoRD.

    --
    best regards,
    scream

  • 16. Data: 2010-05-21 16:47:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 21 May 2010 17:34:10 +0200, FlashT napisał(a):

    > Nie masz prawa wjechac na rondo jesli ktos na nim jedzie nawet jesli jedzie
    > srodkowym a prawy jest wolny.

    Bzdura. Przeczytaj przepisy. Kiedyś tak było, od kilku lat jest inaczej.

    --
    best regards,
    scream

  • 17. Data: 2010-05-21 17:36:27
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "FlashT" <w...@c...com> wrote in message news:ht695o$b71$1@news.onet.pl...
> [...]
    > srodkowym a prawy jest wolny. Dlatego musisz przepuscic. Nie wiem skad
    > pomysl ze jest inaczej. Przeciez takich podstaw ucza nawet na kursie

    absolutna racja (ale tylko w ruchu lewostronnym :D)

  • 18. Data: 2010-05-21 18:40:09
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-21 17:34, FlashT pisze:
> [...]

    Napraw konfigurację czytnika, bo psujesz polskie znaki innych, a
    jednocześnie nie masz swoich.

    http://www.grzegorz.net/oe/config.php

    > Nie masz prawa wjechac na rondo jesli ktos na nim jedzie nawet jesli jedzie
    > srodkowym a prawy jest wolny.

    Ciekawe dość twierdzenie. Już widzę te ronda z jednym autem na rondzie i
    pozostałymi czekającymi aż to jedno zjedzie :D

    > Przeciez takich podstaw ucza nawet na kursie
    > teoretycznym dla L-ek.

    Przykro mi, że tak cię uczyli. Ale uczyli źle.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 19. Data: 2010-05-21 18:49:04
    Od: "Vasco" <v...@p...fm>

    Hej,

    > Nie musisz na zewnętrzny o ile nie ma linii ciągłej, ale musisz ustąpić
    > pierwszeństwa wszystkim tym, którzy jadą po zewnętrznym.

    * Nie dotyczy Konina ;)

    Vasco

  • 20. Data: 2010-05-21 19:49:14
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (21.05.2010 18:46), scream wrote:

    > Bzdura kolego, kilka lat temu zmieniły się przepisy. Radzę ponownie
    > przeczytać sobie PoRD.

    Tak BTW - czy ktoś mógłby mi dać namiar na tą zmianę przepisów? Na pewno
    teraz inaczej należy jeździć niż wtedy kiedy zdawałem prawko, ale przy
    ostatnim flejmie o rondach próbowałem znaleźć tą zmianę i nie udał mi się.

    p. m.