  • 41. Data: 2013-11-14 07:21:18
    Temat: Re: Prawnicy biorą się za kina
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    rs wrote:

    > chyba wszystkie rzeczy związane z rozrywka nie zaczyna sie o czasie.
    > moze z wyjątkiem produkcji teatralnych o długim przebiegu, ale tez
    > opóźnienia sie zdarzają, czego miałem ostatnio doświadczyć.

    > to tak jakbyś zjadł obiad w restauracji i nie chciał zapłacić
    > rachunku, bo uważałeś, ze kotlet był przesolony.
    > w przypadku z kinem, mogłeś wyjsc przed rozpoczeciem seansu i wtedy
    > domagac sie zwrocenia za bilet, jeśli uważałeś, ze czas czekania na
    > seans jest dla ciebie nie do przyjęcia. <rs>

    hm...

    działanie ma sens a analogia jest do dupy.

    ponieważ korpo od mediów wymyśliły sobie w swojej chciwości taki system to
    oglądnięcie ich wytworów poza systemem jest metodą na protest.

    analogiem było by nie chodzić do restauracji ale robić sobie żarcie samemu.

    trzeba też brać pod uwagę że w małej restauracja występuje jakaś interakcja
    klienta i zarządcy firmy (nie myślę o sieciówkach) a w kinie czy mediach
    protesty klienta zwisają zarządowi. Jedyną metodą jest ograniczanie ich
    zysków, aż zrozumieją że trzeba zarabiać małymi kropelkami ale częściej a
    nie próbować za każdym razem maksymalnie obrabować klienta.

  • 42. Data: 2013-11-14 07:34:39
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-14 07:21, Marek Dyjor pisze:

> [...]
    > ograniczanie ich zysków, aż zrozumieją że trzeba zarabiać małymi
    > kropelkami ale częściej a nie próbować za każdym razem maksymalnie

    Właśnie... :)
    Dodajmy jeszcze "koszta skojarzone" - benzyna, parking, hotdog czy
    co-tam, dodatkowy czas wyrwany z harmonogramu...
    Ostatni raz w kinie byłem na Matrixie (pierwszym), z synem 15-latkiem,
    bo bardzo chciał :)
    Dobry film można obejrzeć i 10 lat po premierze mając tę samą frajdę z
    oglądania. Czy-to w TV, czy-to z komputera, mniej lub bardziej legalnie,
    ale za darmo.
    Co prawda nie można w rozmowie ze znajomymi mówić o bieżących premierach
    "a, Blue Jasmine - tak, widziałem". Pozostaje szpanować urokiem osobistym :)

    "Don't be an iDiot" - jak napisałem w sąsiedniej grupie. :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 43. Data: 2013-11-14 09:48:03
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 14.11.2013 07:34, sqlwiel pisze:
    > Dobry film można obejrzeć i 10 lat po premierze mając tę samą frajdę z
    > oglądania. Czy-to w TV, czy-to z komputera, mniej lub bardziej legalnie,
    > ale za darmo.

    Niektóre filmy zupełnie nie nadają się na mały ekran.

    p. m.

  • 44. Data: 2013-11-14 12:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Niektóre filmy zupełnie nie nadają się na mały ekran.

    A kto ma jeszcze w domu mały ekran? MSPANC

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 45. Data: 2013-11-14 12:34:15
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-14 12:01, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail m...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A kto ma jeszcze w domu mały ekran? MSPANC

    Ja często siedząc praed komputerem, z boku oglądam filmy na tablecie,
    który jest postawiony na podstawce. Nie przeszkadza mi mały ekran, bo
    dobrze widać. Telewizor mam w drugim pokoju i coraz rzadziej go włączam.

    --
    animka

  • 46. Data: 2013-11-14 12:42:14
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 14.11.2013 12:01, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający m...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A kto ma jeszcze w domu mały ekran? MSPANC

    Porównując do ekranu kinowego - prawie każdy :).

    p. m.

  • 48. Data: 2013-11-14 13:31:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ja często siedząc praed komputerem, z boku oglądam filmy na tablecie,
    > który jest postawiony na podstawce. Nie przeszkadza mi mały ekran, bo
    > dobrze widać.

    wspolczuje :)

    > Telewizor mam w drugim pokoju i coraz rzadziej go włączam.

    Ok.

    Ale tak ogólnie to był zart...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 47. Data: 2013-11-14 13:31:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Porównując do ekranu kinowego - prawie każdy :)

    :)
    Zalezy jakie kino i jaki telewizor.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 49. Data: 2013-11-14 14:34:39
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Ja juz do kina nie chodze, poniewaz:
    - cena jest do bani, jeszcze jak sam to ok, ale zawsze idziesz z kims,
    rodzina, wiec 100zl moze byc malo:)
    - chrupanie, mlaskanie oraz glupie teksty zniechecaja
    - jakosc filmow....place to chociaz niech ten film wyglada, a tutaj co?
    zjechana kopia, jakies smieci po ekranie lataja, napisy przewaznie jak z
    kina lat 80-tych, dziekuje, wole w domku obejrzec, nawet sd lepiej
    wyglada niz w kinie..

  • 50. Data: 2013-11-14 17:27:26
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 14.11.2013 13:31, Budzik wrote: