eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa pracownika i agencji reklamowejPrawa pracownika i agencji reklamowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!news.ma
    xwell.syr.edu!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "M." <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawa pracownika i agencji reklamowej
    Date: Sat, 02 Mar 2002 00:32:48 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <3...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.89.121.82
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1015025546 18928 62.89.121.82 (1 Mar 2002 23:32:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Mar 2002 23:32:26 +0000 (UTC)
    X-Mailer: Mozilla 4.07 [pl] (Win95; I)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:85765
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Mam pytanko odnośnie praw autorskich

    Teoretycznie:

    Pracownik pracuje w agencji reklamowej na pełen etat.
    Wykonuje prace graficzne wg. konkretnego pomysłu i konwencji wymyślnonej
    przez agencję, wykonujšc np. jeden z etapów gotowego dzieła.
    Nie jest autorem całości, robi to np. pod dyktando osoby osoby
    nadzorujšcej.

    Pytanie:
    Jakie prawa ma pracownik ?
    Czy może bez zgody agencji prezentować publicznie ukończone prace (choć
    nie jest autorem całości) np. w swoim portfolio lub w internecie na
    własnej stronie www ?

    Jakie prawa ma agencja ?

    Czy może sobie zastrzec prawo do tego aby materiały, które produkuje
    były tylko i wyłšcznie jej własnościš oraz klienta, dla którego powstały
    ?

    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
    Monika Klupś


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1