    From: "lmc" <l...@c...home.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawa najemcy i wynajmującego
    Date: Mon, 31 May 2004 13:11:00 +0200

    Witam
    Jest taka sprawa:
    Wynająłem lokal firmie na działalność handlową. Przez pewien okres wszystko
    było OK, ale od dwóch miesięcy nie mam żadnej wpłaty za czynsz. Wystawiłem
    faktury, ale nie oddałem ich najemcy, poniewaz nie przebywał w lokalu i nie
    miałem możliwości. Mam obawy czy w ogóle zapłaci. Czy w związku z tym mogę
    np. zmienić kłódki w kratach aby nie mógł dostać się do tego lokalu i w nocy
    wyprowadzic się potajemnie ? Chciałbym w jakiś sposób zabezpieczyć się przed
    brakiem zapłaty np. zajmując mu wyposażenie.
    Prosze o poradę.

    Pozdrawiam.