    From: "Maciej Zacharski" <wormm@o+Wytnijto+2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawa autorskie do treści na forum internetowym.
    Date: Sun, 11 Jun 2006 12:52:11 +0200

    Witam,
    Rejestrując się na forum internetowym zgodziłem się na taki warunek :

    "Wraz z umieszczeniem informacji staje się ona własnością forum i
    autor wyraża zgodę na współdzielenie praw autorskich wraz z forum
    Oznacza to, że treść przechodzi na własność vortalu forum i nie może
    być używana gdzie indziej bez zgody forum"

    Najbardziej zastanawia mnie ostatnie stwierdzenie (treść [...] nie może
    być używana gdzie indziej bez zgody forum). Czy to jest zgodne z prawem?
    Chciałbym nakłonić administratora do zmiany brzmienia tego zapisu, ale nie
    wiem czy mam do tego podstawy.

    Pozdrawiam,
    MZ