  • Data: 2007-06-20 14:27:06
    Temat: Praktyki studenckie - jakieś akty prawne?
    Od: kauzyperda <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy są jakieś akty prawne regulujące kwestię praktyk studenckich (a więc
    osób pełnoletnich)?
    Wydaje mi się że nie (i w zasadzie wszystkie takie sprawy są kompleksowo
    regulowane na mocy umów uczelnia-jakiś pracodawca), ale na wszelki
    wypadek wolę spytać bo może coś oczywistego przeoczylem a powinienem o
    tym wiedzieć?

    /chcę się upewnić do możliwości nieodpłatnego "przyjęcia" studentów
    kierowanych na praktyki studenckie na mocy np. jakiegoś porozumienia
    uczelnia-jakiś zakład pracy (branża techniczna + normalna prywatna
    firma), oczywiście firma chce coś robić "pro bono", ale konieczne jest
    upewnienie się że nie przyczepi się np. jakaś inspekcja pracy,
    oczywiście jest porozumienie, dzienniczek praktyk, ich program itd.

    pozdr
    luck