  • Data: 2007-06-21 07:21:57
    Temat: Re: Praktyki studenckie - jakieś akty prawne?
    Od: kauzyperda <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    grzess napisał(a):

    > z dnia 12 sierpnia 19991r.
    >
    > Dz. U. 1991.73.323

    Hej, dzieki za odpowiedzi!

    Tak czulem ze powinienem cos znalezc i stad moje pytanie - szukalem
    tylko w obowiazujacych i nic mi jakos nie moglo wyskoczyc :-/

    Z tego co wyswietla lex sobie winika ze to rozporzedzenie juz nie
    obowiazuje
    *Utrata mocy: uchylenie z dniem: 2005.09.01*
    (u.pośr. - utrata mocy ustawy z dnia 12 września 1990 r. o szkolnictwie
    wyższym)

    W "nowej" ustawie o szkolnictwie wyzszym jest wprawdzie delegacja do
    wydania rozp. w sprawie studenckich, ale same rozporzadzenia oczywiscie
    juz nie ma...

    Czyli co - w obecnym stanie prawnym szegolowe zasady odbywania praktyk
    okresla jedynie umowa uczelnia-pracodawca i jakies dokumenty uczelnanie?

    --
    pozdr
    luck