  • 21. Data: 2005-08-26 14:17:35
    Temat: Re: Pracodawca a wglad w dokumentacje medyczna
    Od: "Zofia Ziółkowska" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mieczysław <m...@o...pl> napisał(a):

    > Prawo polskie nie ma żadnego zastosowania w UK. Podejmujesz pracę w tamtym
    > kraju - obowiązuje Cię ich prawo, a nie polskie.

    No mnie tak, ale co ma wspolnego moj lekarz rodzinny i polska przychodnia z
    prawem brytyjskim?

  • 22. Data: 2005-08-26 14:20:31
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Fri, 26 Aug 2005 14:17:35 +0000 (UTC), Zofia Ziółkowska napisał(a):

    > Mieczysław <m...@o...pl> napisał(a):

    > No mnie tak, ale co ma wspolnego moj lekarz rodzinny i polska przychodnia z
    > prawem brytyjskim?

    Tyle ma wspólnego, że jak tamte przepisy pozwalają pracodawcy żądać takich
    danych,a pracodawca ich żąda, to zgodnie z polskim prawem za Twoją zgodą
    powinni ich udzielić pracodawcy.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 23. Data: 2005-08-26 14:23:04
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Fri, 26 Aug 2005 14:15:51 +0000 (UTC), Zofia Ziółkowska napisał(a):

    > Po prostu nie wiem, byc moze, po prostu nie informuje sie o tym do czego jest
    > to potrzebne i na jakiej podstawie, a kwestionarisz sygnowany jest nazwa
    > zakladu pracy a nie ubezpieczyciela.

    Droga Zofio !! jeżeli udzielenie takiej zgody sprawia Ci jakąś trudność to
    po prostu zrezygnuj z tej pracy. I to by było na tyle.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 24. Data: 2005-08-26 16:49:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zofia Ziółkowska" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisał w wiadomości news:den86n$fjn$1@inews.gazeta.pl...

    > Po prostu nie wiem, być może, po prostu nie informuje się o tym do
    czego jest
    > to potrzebne i na jakiej podstawie, a kwestionariusz sygnowany jest
    nazwa
    > zakładu pracy a nie ubezpieczyciela.

    U nas kwestionariusze osobowe też są sygnowane nazwą pracodawcy, a
    przecież dane w nich zawartych nie są mu potrzebne, tylko Urzędowi
    Skarbowemu, ZUS i filarom. Bo co pracodawcy z informacji o imieniu
    Twojej matki?

  • 25. Data: 2005-08-26 17:51:24
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 26 Aug 2005 15:35:00 +0200,
    Mieczysław <m...@o...pl> screamed:

    > I potencjalny pracownik takóz !!!!

    Wyciągasz mi ten zmutowany embrion z KFa... nieładnie <:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 19:50:36 user up 10715 days, 7:45, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    If dolphins are so smart, why did Flipper work for television?

  • 26. Data: 2005-08-26 18:10:08
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Fri, 26 Aug 2005 17:51:24 +0000 (UTC), Artur M. Piwko napisał(a):

    > In the darkest hour on Fri, 26 Aug 2005 15:35:00 +0200,
    > Mieczysław <m...@o...pl> screamed:

    > Wyciągasz mi ten zmutowany embrion z KFa... nieładnie <:

    Sorry ;-)
    --
    Mieczysław
    ----

  • 27. Data: 2005-08-26 20:10:05
    Od: n...@h...pl (Nina Liedtke)

    On Fri, 26 Aug 2005 13:06:38 +0000 (UTC), "Zofia Ziółkowska"
    <z...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in article
    <den44u$ret$1@inews.gazeta.pl>:
    [...]
    > Nie wiem, moze po prostu zlozyc w swojej przychodni jakies oswiadczenie czy
    > porozmawiac z lekarzem rodzinnym i jakos temu zapobiec?

    Najprościej zmienić przychodnię. Wypisujesz się z obecnej, zabierasz
    swoją dokumentację medyczną, zapisujesz się do dowolnej innej, ale nie
    dajesz tam tych dokumentów. Zapewne nie będą się ich domagać (w sumie
    jedyne, co ich interesuje, to Twoje pieniądze), a gdyby jednak, to
    solennie obiecujesz, że dostarczysz je tak szybko, jak to tylko będzie
    możliwe. Pracodawcy podajesz namiary na nową przychodnię i radośnie
    zgadzasz się, żeby otrzymywał od niej wszystkie informacje, jakie sobie
    wymyślił, bez Twojej wiedzy, zanim Ty się z nimi zapoznasz, itp. ;)

    Tym Angolom może się wydawać, że są sprytni, ale to tylko dlatego, że
    nie mają bidulki pojęcia, jak funkcjonuje polska służba zdrowia ;)

    Pozdrawiam
    Nina
    --
    Antonina Liedtke ____________________________ ______ _ ___
    http://hell.pl/nina/ ________________________ \`.,'/ _____ / |/ <_>__ ___ _

  • 28. Data: 2005-08-26 20:19:56
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:deo3vu.3vvfqhh.1@biuro.prasowe.ksi Nina Liedtke
    <n...@h...pl> pisze:

    Moje uznanie. Serio.

    Jotte

  • 29. Data: 2005-09-01 17:04:25
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Mieczysław wrote:

    > Prawo polskie nie ma żadnego zastosowania w UK. Podejmujesz pracę w tamtym
    > kraju - obowiązuje Cię ich prawo, a nie polskie.

    Wiesz, ale polskiego lekarza obowiązuje prawo polskie. Polskie prawo
    medyczne. A nie brytyjskie prawo pracy.
    --
    MArta
    m...@N...pl