  • Data: 2008-04-24 05:31:46
    Temat: Praca na urlopie/L4
    Od: "aa" <b...@c...dd> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    zwalniam się z firmy nr 1 gdzie jestem zatrudniony na pełnym etacie.
    Złożyłem już wypowiedzenie, zwolniony będę z końcem czerwca. Obecnie
    wykorzystuję zaległe urlopy.
    Chciałbym się już zatrudnić w firmie nr 2, również na pełny etat.
    W związku z tym mam 2 pytania:
    1. Czy będąc na urlopie w firmie nr 1 mogę pracować w firmie nr 2?
    2. Czy będąc na zwolnieniu lekarskim (ZUS ZLA - "L4") wystawionym na firmę
    nr 1 mogę pracować w firmie nr 2? Zwolnienie może być na moją chorobę lub na
    opiekę nad żoną lub dziećmi.
    Z góry dziękuję za pomoc, bardzo chciałbym podjąć już pracę w firmie nr 2
    ale chcę też żeby wszystko było legalnie.