  • Data: 2008-03-21 08:08:59
    Temat: Praca na kontrakt - ma u nas moc prawną?
    Od: Reeno <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam możliwość pracy zdalnej (telecommuning) z firmą zagraniczną.
    Wszystko wygląda super, ale umowa miałaby być na tzw. kontrakt. Z tego
    co wiem jest to amerykański sposób i chciałem sie dowiedzieć czy
    podpisując z nimi kontrakt ma to moc prawną w Polsce? Chodzi mi o to
    czy gdy firma z jakiejś przyczyny nie wyplaci mi pieniedzy to mam
    szanse się o nie starać?

    I jeszcze jedna sprawa. Firma ta nie ma załozonej działalności
    gospodarczej w Polsce i powiedzieli, że lepiej jakbym ja załozył
    działalność bo opłaci mi sie to w sprawach podatku. Przy działalności
    dochodzi przecież także ZUS, może mi ktoś wytłumaczyć w jaki sposób by
    mi się to opłacało?