  • Data: 2009-06-26 05:22:59
    Temat: Praca na czas określony (nauczycielka) a ciąża..pytanie
    Od: "daro" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Szukam porady w obszarze prawie pracy. Otóż moja żona jako nauczycielka ma
    umowę pracy na czas określony do 31 sierpnia 2009. Dyrektor szkoły nie
    wypowiedział umowy potwierdził natomiast (ustnie) , że przedłuży żonie umowę
    na kolejny rok szkolny 2009/2010.
    W międzyczasie dowiedzieliśmy się, że żona jest w ciąży. W związku z tym mam
    kilka pytań:

    Z góry dziękuję za informację,