  • 1. Data: 2003-11-12 17:37:10
    Temat: Pozew szpitala
    Od: "slash" <s...@d...net>

    Mam taki problem,
    moja babcia majaca problemy ze zdrowiem (raka - naszczescie do wyleczenia)
    poddala sie
    leczeniu w szpitalu, naswietlanie, chemioterapia itd - to co jest
    potrzebne - wszystkich zabiegow
    bylo ok 30 podczas jednego z ostatnich naswietlen, ktore maja trwac 30 min.
    lekarze poszli
    sobie na spacer czy cos tam, ale wynikiem tego bylo przekroczenie tego czasu
    dokladnie nie
    wiem o ile ale chyba do 45 min. Efektem tego stalo sie popazenie twarzy (o
    ile sie znam na tym
    to chyba I stopnia - zaczerwienienie i skora schodzi), co nie jest takie
    straszne, ale gorsze jest to
    iz uszkodzona zostala jama ustna, jezyk i przelyk co w efekcie wiaze sie
    wciaz z bardzi silnym bolem, ktory lekarze usmiezali lekami, obecnie babcia
    juz jest zdrowa ale bol jest bardzo silny,
    co niemal utrudnia spozywanie pokarmow - nie wspomne o samym bolu. Po
    wizycie kontrolnej
    u lekarza laryngologa dowiedziala sie o mozliwosci zaskarzenia szpitala, i
    teraz mam takie pytanie:
    Jakie formalnosci musi moja babcia wykonac aby to zrobic, wiadomo ze
    popazenie predzej czy
    pozniej zejdzie ale narazie minelo dopiero ok tygodnia od tego zajscia i
    wszystko jest swieze.
    Dodatkowo jakich kosztow moge sie spodziewac przed rozprawa, i po - czy
    oskarzenie
    jest z prokuratury czy musi miec adwokata, oraz kto pokrywa koszty sadowe ?
    No i na koniec jakiego odszkodowania mozna sie domagac, bo czy jest sens
    zachodu, bo
    zakladajac iz sprawa bedzie wygrana ale nie daj Boze zeby choroba sie
    nawrocila, czy takie
    odszkodowanie wystarczy na leczenie w innym szpitalu - bo ten to raczej juz
    by nie przyja mojej
    babci.
    Z gory dziekuje za szybka odpowiedz,
    ale jak narazie jest to dopiero poczatkowa faza