  • 1. Data: 2006-03-06 19:37:03
    Temat: Pozew cywilny - powód? - pomówienie
    Od: "koń tepsański" <o...@n...pl>

    Witam,

    mam taki przypadek facet ciągle oskarża mnie o szkody jakoby wyrządane przez
    moją inwestycje (staw). Facet ma działke daleko w górze cieku wodnego a
    twierdzi, że go zalewam piętrząc wodę. Mam projekt na piętrzenie, specjalne
    zleciłem wykonanie ekspertyzy
    - jak najbardziej prawdziwa, (nie była zrobiona pod zamowienie, więc nie
    obawiam się sporu sądowego), o zasiegu odziaływania piętrzenia. Poprosiłem
    przez Gminę (bo tam wysyła skargi) aby zdefiniował i podał swe szkody - nie
    zrobił tego. Nieoficjalnie tj. nie na pismie, a ustnie powiedzial, ze
    pieniadze ma gdzies, chodzi mu tylko abym mial problemy. Nie wnikam w geneze
    sporu bo siega ona daleko w konflikty małomiasteczkowe.

    Moje pytanie, czy mogę tego człowieka pozwać z uwagi na pomówienia?
    Prosze o wszelkie wskazówki.

    --
    el gato