  • 31. Data: 2009-11-24 18:40:07
    Temat: Re: Pozdrawiam sądowe mendy
    Od: jedrus <j...@n...btx.pl>

    grzech pisze:

    > Tak naprawdę chodzi o to, że jakiś matołowaty redaktor musiał coś napisać
    > aby dostać wierszówkę. Napisał więc kupę bzdur sądząc, że będą to czytać
    > debile i z tego powodu mocno się podniecą, co przełoży się na dalszą
    > sprzedaż gazety.Jak widać po wpisach w tym wątku nie pomylił się.

    Skoro jest kasacja, to jest i jakies tam uchybienie:

    "Sąd Apelacyjny w Łodzi utrzymuje wyrok w mocy, ale wątpliwości w
    sprawie jest tak wiele, że obrońcy decydują się na kasację. Sąd
    Najwyższy - co jest rzadkością - nie tylko uznał, że kasacja jest
    zasadna, ale wytknął łódzkim sądom mnóstwo błędów."

    Nie sadze, by "matolowaty redaktor" podjal sie tematu bez uprzedniego
    sprawdzenia niektorych faktow i rozmow ze stronami, bo jest sprawdzany a
    skoro tak, to nie bedzie robil z siebie kamikaze . Tak jak Jaworowicz
    skraca do minimum swoj material bo nie sposob wszystkiego "od deski do
    deski" zmiescic w kilkunastominutowym materiale, tak i "matolowaty
    redaktor" nie jest w stanie zmiescic wszystkiego na kilku/nastu cm
    kwadratowych. Poza toba nie zauwazylem tu podnieconych, bo i nie ma czym
    czym podniecac. Prawo w tym kraju zaczyna spadac do poziomu PZPN i
    czym tu sie podniecac?

    --
    jedrus

    Myślenie to ciężka i na koszt podatnika praca.
    http://mokotow.btx.pl/content/view/137/1/1/1/

  • 32. Data: 2009-11-24 18:46:38
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Gips, rozmowy, smsy, wreszcie świadkowie - wszystko to świadczy o
    > niewinności tych chłopaków.
    > Ale prokurator i sąd jest mądrzejszy. Dlaczego?
    > Bo co mają przyznać - że wsadzili niewinnych chłopców na rok do aresztu?

    no jak. Tylko rok bo sad uznal, ze byli niewinni. A nie mogl uniewinnic bo
    chcieliby wtedy odszkodowanie.

    > Ci ludzie to zwykli zbrodniarze.

    ale u nas powinna byc za to identyczna kara jak sami wymierzyli. Wsadzili
    kogos bezp[odstawnie na rok do paki to teraz na rok do tej samej paki
    takiego kolesia

    Icek

  • 33. Data: 2009-11-24 19:31:22
    Od: jedrus <j...@n...btx.pl>

    Arek pisze:
> [...]
    > Ale prokurator i sąd jest mądrzejszy. Dlaczego?
    > Bo co mają przyznać - że wsadzili niewinnych chłopców na rok do aresztu?

    MSPANC
    Zaczynasz znowu podchodzic to tematu na "raka" a przeciez nie o to chodzi.
    Oczywiscie masz prawo postawic teze przemawiajaca za niewinnoscia ale
    prawo nie na tym polega. Prokurator i sad maja udowodnic wine, bo na tym
    polega ich robota i to wszystko. To ze robia to nieudolnie bo kiedys
    tata kazali isc na prawo skutkuje tym, ze coraz wiecej takich jak ta
    sprawa wylazi na swiatlo dzienne.
    O tym juz ktos pisal, ze sad ma swoista "zagwozdkę", bo co zrobic ze
    sprawa zamkniecia czlowika na rok bez wiarygodnych dowodow.

  • 34. Data: 2009-11-28 20:28:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    grzech pisze:

    > Jak powiadał pewien filozof - jest prawda, święta prawda i gówno prawda. Te
    > bzdury można zaliczyć spokojnie do tej ostatniej kategorii. Nawet osoba nie
    > znająca prawa zauważy tam sprzeczności, niekonsekwencje i zwykłe bzdury. Ale
    > do tego potrzeba wykazać się wnikliwością powyżej małpy.

    No popatrz, a wielu sędziom się to nie udaje...

  • 35. Data: 2009-11-30 08:56:11
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Te
    Ale

    > No popatrz, a wielu sędziom się to nie udaje...

    wiesz, ja raz jak juz mnie sedzina wkurzyla napisalem: "prosze o
    sporzadzenie pisemnego uzasadnienia wyroku i dostarczenie go na moj adres
    celem przedlozenia u rzecznika praw obywatelskich".

    Co sie stalo ? Sedzina sie obrazila, prezes sadu nie chcial sie spotkac a na
    3 polecone ponaglajace i jeden do samego prezesa sadu, zeby podjal
    interwencje abym dostal pisemne uzasadnienie nie dostalem odpowiedzi.

    Pisemne uzasadnienie zostalo sporzadzone dopiero gdy RPO sie o nie upomnial.
    Pani w sekretariacie z rozbrajajaca szczeroscia powiedziala, ze "Pani
    sedzina sie obrazila i moze jak z nia pogadam i przeprosze to napisze".

    Dodam, ze uzasadnienie bylo jednozdaniowe.

    Icek