  • 21. Data: 2009-11-21 19:15:51
    Temat: Re: Pozdrawiam sądowe mendy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail i...@d...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > nie byloby afery. Oni tylko rok siedzieli.
    >
    > Malutka afera byla jak koles bez wyroku siedzial 2 lata

    mam nadzieje, ze to jednak była ironia, tyle ze nie okraszona emotikonem?
    BTW zakładając ze jednak po tym roku zostaliby uniewinnieni - na jakie
    odszkodowanie mogą liczyc za rok odsiadki?

    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z
    książki, nie stosuj systemu Braille'a." T. Bernard

  • 22. Data: 2009-11-21 22:49:05
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    > mam nadzieje, ze to jednak była ironia, tyle ze nie okraszona emotikonem?

    No daj spokój, przeca nie możemy się zniżać do cywilizacji obrazkowej niczym
    jacyś starożytni rosjanie. Wypada się odzwyczajać od emotek a więcej myśleć o
    tym, co chciał napisać autor i do czego nawiązywał. Może chciał użyć sarkazmu.
    Albo napisał do czegoś aluzję.

    Dam Ci przykład żartu nieokraszonego emotką: "W Polsce mamy bardzo rzetelnych
    sędziów. I bardzo ich za to cenimy."

    mi

  • 23. Data: 2009-11-22 11:16:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@p...onet.pl napisał(a) w
> [...]

    > więcej myśleć o tym, co chciał napisać autor i do czego nawiązywał.
    > Może chciał użyć sarkazmu. Albo napisał do czegoś aluzję.

    problem polega na tym, ze o ile w nrmalnej rozmowie zart mozna wyczuc z
    kilku symtomów, w usenecie powyzsze zdanie mogloby być potraktowane zarowno
    jako ironie jak tez jako najpowazniejsza prawde.
    Ale tez miałem wrazenie (i nadzieje) ze to nie było na powaznie.

    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę
    zmienić, odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić, i szczęścia,
    aby mi się jedno z drugim nie popieprzyło." Stephen King

  • 24. Data: 2009-11-23 15:05:40
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > jako ironie jak tez jako najpowazniejsza prawde.
    > Ale tez miałem wrazenie (i nadzieje) ze to nie było na powaznie.

    ;)

    niestety ubolewam, ze taki jest system i nic innego jak sie z niego smiac mi
    nie pozostaje

    Icek

  • 25. Data: 2009-11-24 09:09:16
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 21 Lis, 09:27, BK <b...@g...com> wrote:
    > On 21 Lis, 09:22, zly <b...@N...fm> wrote:
    >

    > Ale musicie przyznac, ze opieranie sie na relacji skazanych w gazecie
    > wyborczej to moze jednak lekka przesada.

    W tej gazecie nie

  • 26. Data: 2009-11-24 15:03:44
    Od: jedrus <j...@n...btx.pl>

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail b...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > mnie w tej sprawie ocs innego wydaje sie conajmniej dziwne:
    > jak mozna w sprawie o kradziez buta i komórki siedziec bez wyroku rok w
    > areszcie?
    > Czy to jest jakis zart? Przeciez taka sprawa powinna trwac góra dwa
    > miesiace. A i to wydaje sie bardzo długo.

    Czy to nie jakas sciema?
    Jezeli:
    "Dwa dni później 15-letni Bartek odwiedza targi edukacyjne. Zauważa
    bandytów, którzy go napadli w walentynki. Wzywa policję. Funkcjonariusze
    zatrzymują Kamila i Bartosza, dwóch 17-latków."
    A w dalszej czesci art:
    "Nieletnie ofiary i ich opiekunowie zeznawali pod nieobecność
    oskarżonych. Bali się. Matka Tomka: - Syn w komisariacie mówił, że ze
    względu na szok nie byłby w stanie rozpoznać napastnika. Nie potrafił w
    ogóle ich opisać. Dostał w twarz, był oszołomiony. Tomek w sądzie: - Nie
    byłbym w stanie ich rozpoznać. Byłem w szoku. Pamiętam, że po napadzie
    truchtem odbiegli."

    To o co tak naprawde chodzi?
    Jest w tym wszystkim podany czas "dwa dni poaniej" a wiec 48h a o ile
    mnie pamiec nie myli, sprawa idealnie nadaje sie pod Sad Grodzki tylko
    dlaczego postapiono inaczej?

    --
    jedrus

    Myślenie to ciężka i na koszt podatnika praca.
    http://mokotow.btx.pl/content/view/137/1/1/1/

  • 27. Data: 2009-11-24 16:59:56
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

    > To o co tak naprawde chodzi?

    Tak naprawdę chodzi o to, że jakiś matołowaty redaktor musiał coś napisać
    aby dostać wierszówkę. Napisał więc kupę bzdur sądząc, że będą to czytać
    debile i z tego powodu mocno się podniecą, co przełoży się na dalszą
    sprzedaż gazety.Jak widać po wpisach w tym wątku nie pomylił się.

  • 28. Data: 2009-11-24 17:31:32
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > debile i z tego powodu mocno się podniecą, co przełoży się na dalszą
    > sprzedaż gazety.Jak widać po wpisach w tym wątku nie pomylił się.

    to ze pismak nie wie o czym pisze top jedno

    ale niestety polski wymiar niesprawiedliwosci stac na wiele i historia moze
    miec w sobie duzo z prawdy

    Icek

  • 29. Data: 2009-11-24 18:14:10
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

    > to ze pismak nie wie o czym pisze top jedno
    >
    > ale niestety polski wymiar niesprawiedliwosci stac na wiele i historia
> [...]

    Jak powiadał pewien filozof - jest prawda, święta prawda i gówno prawda. Te
    bzdury można zaliczyć spokojnie do tej ostatniej kategorii. Nawet osoba nie
    znająca prawa zauważy tam sprzeczności, niekonsekwencje i zwykłe bzdury. Ale
    do tego potrzeba wykazać się wnikliwością powyżej małpy. Nie dla takich ten
    artykuł pisany.

  • 30. Data: 2009-11-24 18:34:51
    Od: Arek <a...@e...net>

    BK pisze:
    [..]
    > Serio juz nikt nie ma zadnej racjonalnej rezerwy do tego co pisza
    > dziennikarze? ;)

    Gips, rozmowy, smsy, wreszcie świadkowie - wszystko to świadczy o
    niewinności tych chłopaków.
    Ale prokurator i sąd jest mądrzejszy. Dlaczego?
    Bo co mają przyznać - że wsadzili niewinnych chłopców na rok do aresztu?

    Ci ludzie to zwykli zbrodniarze.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com