  • Data: 2002-03-01 15:37:46
    Temat: Powiadomienie o popelnieniu przestepstwa - sprawa cywilna !
    Od: l...@p...onet.pl (LS) szukaj wiadomości tego autora

    Podalem do Sadu Pracy swego pracodawce.
    Na rozprawie jego pelnomocnik wrecza mi kopie pisma, ktore dyrektor
    wyslal do prokuratury. Rozumiem, ze jest to dopuszczalna forma
    dostarczenia pisma.

    Co ja mam teraz robic ?
    Czy skladac z wlasnej inicjatywy wyjasnienia dla prokuratora ?
    Zadnego wezwania jeszcze nie otrzymalem.

    Czy strona jest dyrektor czy zaklad pracy ?
    Czy moge zyskac jesli zarzuce mu szarganie mojego dobrego imienia ?
    Jak to jest z obronca w takim przypadku, czy nalezy mi sie jakas pomoc
    prawna i do kogo sie o to zwrocic ?

    Jestem oczywiscie niewinny.