  • 1. Data: 2004-05-29 18:02:46
    Temat: Poszukiwany znawca prawa oświatowego
    Od: "Seba" <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam wielką prosbe poazukuje osoby która zna sie na prawie oświatowym, jesli
    ktoś taki jest na grupie bardzo prosze o kontakt na priv

    pozdrawiam
    --
    Sebastian
    ps. sprawa dosc pilna

  • 2. Data: 2004-05-29 18:03:57
    Temat: Re: Poszukiwany znawca prawa oświatowego
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Seba" <s...@p...onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c9aj51$fac$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Mam wielką prosbe poazukuje osoby która zna sie na prawie oświatowym,

    pl.ogloszenia.rozne

    http://www.bsdzine.org/rtfm/#AEN261

    http://www.bsdzine.org/rtfm/#AEN280

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie zawsze mów co wiesz, ale zawsze wiedz co mówisz."

  • 3. Data: 2004-05-29 18:07:10
    Od: "Roman G." <r...@W...gazeta.pl>

    Seba <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    > Mam wielką prosbe poazukuje osoby która zna sie na prawie oświatowym, jesli
    > ktoś taki jest na grupie bardzo prosze o kontakt na priv

    Czemu na priv? To grupa dyskusyjna, wrzuć pytanie tutaj.

  • 4. Data: 2004-05-30 00:20:13
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Roman G." <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Czemu na priv? To grupa dyskusyjna, wrzuć pytanie tutaj.

    a jak chce byc prywatnie oswiecony???

    pozdsro
    ape

  • 5. Data: 2004-05-30 05:16:21
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "ape" <a...@p...fm> napisał(a)
    w news'ie: news:c9ba0j$dhe$1@atlantis.news.tpi.pl

    > a jak chce byc prywatnie oswiecony???

    Chcieć to sobie może i wtedy niech na priv pisze.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Aby poznać się z najdalszą rodziną, wystarczy się wzbogacić."