eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPośrednik - złe wykonanie usługiPośrednik - złe wykonanie usługi
  • Data: 2007-03-28 15:49:26
    Temat: Pośrednik - złe wykonanie usługi
    Od: "Slawek" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Mam pytanie:

    Co można zrobić w przypadku gdy pośrednik sprzedaży nieruchomości wprowadził
    w błąd klienta ?

    Mam z kolegą taką sytuację. Znaleźliśmy w biurze pośrednictwa ofertę
    sprzedazy działki. Pośrednik zapewnił nas, że działka jest pod zabudowę
    bliźniaczą i na 100% dostaniemy pozwolenie na budowę bliźniaka. Podpisalismy
    umowę przedwstępną, gdzie wyraźnie zastrzeglismy, że sprzedający sprzedaje
    działkę z pozwoleniem na budowę domu jednorodzinnego w zabudowie
    bliźniaczej. Jest również zapis, że w przypadku nie uzyskania pozwolenia na
    budowę zadatek ma być wrócony w terminie 7 dni od wezwania. I co teraz mamy
    poczynić. Czy odebrac z Urzedu pismo, z którego bedzie wynikało, że nie ma
    zgody i pisemnie wezwać do zapłaty sprzedającego ? Czy możemy rzadać zwrotu
    wpłaconej prowizji ? Kupilismy projekt, który teraz nie bedzie nam
    potrzebny, możemy zatem rządać zwrotu pieniędzy ? Czy można powiadomic
    jakieś organizacja zrzeszające, że ktoś naraził nas na szkodę (wszak ziemia
    i materiały budowlane wzrosły, a minęło 2 iesiące od momentu podpisania
    umowy) ? Czy można powiadomic prokuraturę, bo osoba ta wprowadziła nas w
    błąd ?
    Obecnie nie odbiera już od nas telefonów, a nie chcemy jej urwać łba bo
    szkoda wylądować w areszcie.

    Poradźcie co czynić aby pozostawić bardzo bolesny ślad ?

    Pozdrawiam Sławek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1