  • Data: 2007-04-02 18:06:55
    Temat: Posiedzenie sądu - obecność obowiązkowa
    Od: c...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Przeciwko toczy się postępowanie karne, w związku ze złamaniem ustawy
    o prawach autorskich (kupiłem nielegalną płytę). Prokuratura Rejonowa
    w Kętrzynie wystąpiła do Sądu Rejonowego w Olsztynie z wnioskiem o
    umorzenie sprawy. Wniosek ten został rozpoznany na na posiedzeniu,
    dnia 27 marca. Teraz dostałem wezwanie na posiedzenie (8maja) w
    sprawie tego umorzenia, a obecność jest obowiązkowa. Do tego sądu mam
    jakieś 550 km... Czy mogę wystąpić z jakimś wnioskiem o to, żebym nie
    musiał się stawić? Jakie decyzje mogą zapaść na tym posiedzeniu jeśli
    sprawa nie zostanie umorzona?